HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
The Future is Retro.

The Future is Retro.

Prezentul nu poate exista fara o temelie solida si coerenta, asa cum nici viitorul nu se poate infaptui fara un trecut colaborativ. Fondata de Ioana Cristina Casapu si Anca Miron, platforma Retro Future ofera servicii integrate de imagine: de la productie foto si video, post-productie, directie creativa, styling, consiliere de imagine, costum si design vestimentar pana la design interior, grafica, servicii de social media si PR online.

De ce Retro Future?

Ne-am imbarcat in Retro Future pentru ca ne-am dorit, fiecare, sa oferim companiilor si indivizilor un spatiu viu, proaspat, emergent de resurse prin care isi pot valorifica mai bine imaginea si intelege mai bine publicul. Ne propunem sa facilitam mecanisme contemporane si sa ramanem racordati, dincolo de tendinte, la spiritul individului, la autenticitate si la acest mental colectiv tanar. Stii cum e o fotografie care spune mai bine de 1000 de cuvinte? Asta ne dorim: sa exploram acele cuvinte si sa le traducem pe intelesul tuturor, in termeni de calitate si de responsabilitate sociala la nivel micro si macro.

Cine este astazi Retro Future?

Anca Miron are o expertiza de 10 ani in design vestimentar, design de costum si directie creativa pentru proiecte personale, teatru, cinema si reclame. Detine propriul label de moda, MIRON, si semneaza campanii de imagine sau styling pentru alti designeri si proiecte conexe. A lucrat cu si pentru Raiffesien Bank, Petrom, Napolact, Ciucas, Teatrul National Bucuresti, Elena Gheorghe, Andreea Esca, Saga Film, Multimedia Film, Hi Film.

Ioana Cristina Casapu este creative director si fotograf, cu un background de 8 ani in brand management, comunicare si jurnalism. A lucrat la The Group, The Practice, Godmother, Dilema Veche, Promenada, Sapte Seri, Carturesti si a derulat in paralel proiecte foto si de styling pentru clienti din Romania si din afara tarii.

Al─âturi de ele sunt: Alex Olteanu, aflat la carma comunicarii platformei, Sandra Cristu, specialist in Social Media, fotografii Cristiana Negoescu, Alexandru Dan, Adrian Anechitoaie si Andreea Retinschi, consultantul de comunicare Simona Petrica, make-up artistii Mara Radulescu si Mihaela Vasiloi, hair-stilistii Madalina Stefu si Iulia Goicea, designerul Anca Adina Cojocaru (Imaculatura), Razvan Du (montaj) si alti prieteni, colaboratori si parteneri care le insotesc in aceasta calatorie.

retro future team by Adrian Anechitoaie

Foto main: Alexandru Dan
Foto echipa: Adrian Anechitoaie

PUBLISHED ON 08.12.2014

more in Newsroom