PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
T-shirt’ul romanesc de Adrian Oianu

T-shirt’ul romanesc de Adrian Oianu

Procesul de explorare al valorilor traditionale inceput de Adrian Oianu se concretizeaza intr-un nou demers creativ: T-shirt'ul romanesc. Ia romaneasca este acum stilizata si construita din tricot, intr-o nevoie evidenta de a imita confortul, lejeritatea si feminitatea.

De-a lungul timpului, banalul tricou a cunoscut o multime de transformari stilistice, reprezintand una dintre cele mai versatile piese vestimentare. In ceea ce-l priveste, creativitatea nu are limite, iar acest lucru este demonstrat acum si de noile creatii Adrian Oianu.

Pentru designerul roman, tricoul a devenit pretextul pentru un joc inedit in care elementele portului traditional se transforma pentru a-si gasi cu usurinta un loc in garderoba femeilor moderne. T-shirt’ul romanesc reprezinta o alternativa urbana, de zi pentru rochiile ce poarta semnatura Adrian Oianu.

Preturile t-shirt’ului romanesc variaza intre 340 si 390 lei, in functie de model. Comenzi la catrinel.chiriac@adrianoianu.com

 

PUBLISHED ON 18.04.2012

more in Newsroom