AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
SuperJeans of Sweden: Moda pe ritmuri pop-rock

SuperJeans of Sweden: Moda pe ritmuri pop-rock

Magazinul online SuperJeans.ro aduce in Romania brandul SuperJeans of Sweden, cu o colectie limitata, creata special pentru femei. Prin intermediul acesteia, tricoul este declinat in cele mai versatile forme, cu imprimeuri ce vorbesc despre pasiunea pentru muzica pop-rock a fondatorului Bo Bech-Nielsen.

SuperJeans of Sweden si-a conturat povestea in orasul Malmo, din sudul Suediei, pornind de la experienta de peste doua decenii pe care o are Bo Bech in industria modei. Pe parcursul carierei, el a fost marketing manager pentru Diesel, distribuitor de branduri mari ca ACNE, Canada Goose si Original Penguin, in zona Scandinava. In prezent, Bo Bech imbina pasiunea pentru moda cu cea pentru muzica. Este designer si producator de denim pentru branduri renumite din Suedia si UK si face parte, alaturi de bunul sau prieten, Andy Fuzz, din trupa The Öresounds, care a lansat de curand primul single: “The Gravity”.

Despre SuperJeans of Sweden, Bo Bech-Nielsen declara: “SuperJeans of Sweden este exact ceea ce inseamna. Facem produse frumoase la preturi rezonabile si vrem sa oferim clientilor nostri mai mult decat ce platesc. Acest brand este rezultatul celor peste 20 de ani de experienta pe care am acumulat-o in industria modei si sper ca oamenii vor simti acest lucru cand vor proba produsele noastre. Vom fi extraordinari si asta este o promisiune!”

Colectia proaspat lansata la noi cuprinde patru modele de topuri cu croieli inedite, ce iti dezvaluie detalii neasteptate si imprimeuri cu elemente inspirate de universul edgy al muzicii rock, din care nu lipsesc chitarele sau discurile.

ERIKA este un tricou cu trena, extrem de cool, ce se potriveste de minune atat cu o pereche de skinny jeans, cat si cu pantaloni din piele sau pantaloni scurti din denim.

JENNY este un top alb cu maneci lungi si cu imprimeu negru. Efectul wow este garantat de spatele gol si de materialul rasucit.

Maioul IVANNA vobeste despre indrazneala prin drapajele si asimetriile care-l contureaza, iar MALIN continua discursul despre versatilitate printr-o croiala simpla, cu maneci ¾ si detalii aparent nefinisate. Preturile celor patru articole vestimentare variaza intre 99 si 199 lei.

Preferatele noastre? Erika si Malin. Care sunt modelele tale preferate?

In curand, colectia va fi intregita de bluze si tricouri negre, de skinny jeans si blugi boyfriend confortabili, dar si de produse dedicate barbatilor, toate cu un design in acord cu stilul scandinavic: simplu, de efect si foarte cool.

Asculta in continuare single-ul The Gravity!

Despre SuperJeans.ro

SuperJeans.ro este singurul magazin online dedicat blugilor in Romania. Lansat din vara anului 2012, a reusit intr-un timp foarte scurt sa atraga fanii denimului catre produsele clasice ale brandului Levi’s, ca dealer autorizat în Romania, cat si catre produsele speciale ale brandului Cheap Monday. Conceptul inovator ce caracterizeaza acest site atrage atat categoria de public matur, iubitor de clasic, dar si tineretul mereu in cautare de nou si originalitate. Va puteti bucura de shopping in fiecare zi, la orice ora, pe www.SuperJeans.ro, unde puteti gasi blugi, produse din denim si haine de calitate la preturi accesibile.

Urmareste SuperJeans.ro pe Facebook: http://www.facebook.com/superjeans.ro,
Pinterest: http://pinterest.com/superjeans/
Twitter: https://twitter.com/superjeansro

Foto: Silviu Sandulescu

PUBLISHED ON 12.08.2013

more in Newsroom