INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
SuperJeans of Sweden: Moda pe ritmuri pop-rock

SuperJeans of Sweden: Moda pe ritmuri pop-rock

Magazinul online SuperJeans.ro aduce in Romania brandul SuperJeans of Sweden, cu o colectie limitata, creata special pentru femei. Prin intermediul acesteia, tricoul este declinat in cele mai versatile forme, cu imprimeuri ce vorbesc despre pasiunea pentru muzica pop-rock a fondatorului Bo Bech-Nielsen.

SuperJeans of Sweden si-a conturat povestea in orasul Malmo, din sudul Suediei, pornind de la experienta de peste doua decenii pe care o are Bo Bech in industria modei. Pe parcursul carierei, el a fost marketing manager pentru Diesel, distribuitor de branduri mari ca ACNE, Canada Goose si Original Penguin, in zona Scandinava. In prezent, Bo Bech imbina pasiunea pentru moda cu cea pentru muzica. Este designer si producator de denim pentru branduri renumite din Suedia si UK si face parte, alaturi de bunul sau prieten, Andy Fuzz, din trupa The Öresounds, care a lansat de curand primul single: “The Gravity”.

Despre SuperJeans of Sweden, Bo Bech-Nielsen declara: “SuperJeans of Sweden este exact ceea ce inseamna. Facem produse frumoase la preturi rezonabile si vrem sa oferim clientilor nostri mai mult decat ce platesc. Acest brand este rezultatul celor peste 20 de ani de experienta pe care am acumulat-o in industria modei si sper ca oamenii vor simti acest lucru cand vor proba produsele noastre. Vom fi extraordinari si asta este o promisiune!”

Colectia proaspat lansata la noi cuprinde patru modele de topuri cu croieli inedite, ce iti dezvaluie detalii neasteptate si imprimeuri cu elemente inspirate de universul edgy al muzicii rock, din care nu lipsesc chitarele sau discurile.

ERIKA este un tricou cu trena, extrem de cool, ce se potriveste de minune atat cu o pereche de skinny jeans, cat si cu pantaloni din piele sau pantaloni scurti din denim.

JENNY este un top alb cu maneci lungi si cu imprimeu negru. Efectul wow este garantat de spatele gol si de materialul rasucit.

Maioul IVANNA vobeste despre indrazneala prin drapajele si asimetriile care-l contureaza, iar MALIN continua discursul despre versatilitate printr-o croiala simpla, cu maneci ¾ si detalii aparent nefinisate. Preturile celor patru articole vestimentare variaza intre 99 si 199 lei.

Preferatele noastre? Erika si Malin. Care sunt modelele tale preferate?

In curand, colectia va fi intregita de bluze si tricouri negre, de skinny jeans si blugi boyfriend confortabili, dar si de produse dedicate barbatilor, toate cu un design in acord cu stilul scandinavic: simplu, de efect si foarte cool.

Asculta in continuare single-ul The Gravity!

Despre SuperJeans.ro

SuperJeans.ro este singurul magazin online dedicat blugilor in Romania. Lansat din vara anului 2012, a reusit intr-un timp foarte scurt sa atraga fanii denimului catre produsele clasice ale brandului Levi’s, ca dealer autorizat în Romania, cat si catre produsele speciale ale brandului Cheap Monday. Conceptul inovator ce caracterizeaza acest site atrage atat categoria de public matur, iubitor de clasic, dar si tineretul mereu in cautare de nou si originalitate. Va puteti bucura de shopping in fiecare zi, la orice ora, pe www.SuperJeans.ro, unde puteti gasi blugi, produse din denim si haine de calitate la preturi accesibile.

Urmareste SuperJeans.ro pe Facebook: http://www.facebook.com/superjeans.ro,
Pinterest: http://pinterest.com/superjeans/
Twitter: https://twitter.com/superjeansro

Foto: Silviu Sandulescu

PUBLISHED ON 12.08.2013

more in Newsroom