PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Succes romanesc la Cannes pentru filmul Kiddo

Succes romanesc la Cannes pentru filmul Kiddo

Romania a participat anul acesta in premiera la Cannes cu un film interactiv semnat de Millo Simulov, care le permite spectatorilor sa decida cum se va termina povestea si sa aleaga una dintre cele 7 variante de final. Prima vizionare la Cannes a avut parte de succes, publicul solicitand o a doua seara de proiectie a peliculei.

“Prima vizionare a fost un succes si spun asta cu toata modestia.  Am fost placut surprins de reactiile publicului si s-a cerut chiar si o a doua seara de proiectie. Pana in momentul de fata, nu pot decat sa ma bucur de interesul si aprecierile pe care le primeste Kiddo“, a declarat regizorul. Millo Simulov a primit doua nominalizari la Festivalul de la Cannes, a doua vizand scurt-metrajul Hello Kitty, desemnat Favoritul publicului la festivalul Next din 2012.

Filmul interactiv a fost realizat pe parcursul unui an si jumatate, dar filmarea propriu-zisa a durat 9 zile. eMAG a sustinut financiar acest proiect, spectatorii de la Cannes hotarand in premiera destinul personajului principal cu ajutorul unor baghete in culorile rosu si albastru, culorile corporate ale celui mai mare magazin online din estul Europei. “Am dorit sa onorez sponsorul prin aceste gesturi simbolice, utilizand culorile sale pentru a ajuta spectatorii sa determine finalul dorit. Cinematografia romaneasca are nevoie de sprijin din zona mediului privat si este natural ca proiectul sa incerce sa promoveze si companiile care i-au fost alaturi, este o lectie pe care cineastii din lumea occidentala au invatat-o demult”, a declarat Millo Simulov. La cei 33 de ani ai sai, Millo Simulov este un regizor, scenarist și producator din noua generatie de cineasti romani.

Subiectul filmului are in centru copiii care se nasc in familii dezbinate si sunt formati sa se maturizeze de la varste foarte fragede. Sportul poate fi o modalitate prin care un astfel de tanar se autodisciplineaza. Kiddo este un personaj feminin de numai 21 de ani, care reprezinta singurul sprijin si unica sursa de venit a familiei. Este pasionata de box, iar ringul resprezinta un refugiu, o modalitate prin care isi poate exprima furia si intr-un mod constructiv.

Tema muzicala este semnata de trupa romaneasca Les Elephants Bizarres, care au compus piesa “Wish (You were here)” special pentru Kiddo. De altfel, videoclipul piesei utilizeaza imagini din filmul interactiv.

Festivalul de la Cannes se desfasoara in perioada 16-27 mai 2012. Pe 31 mai 2012, la Cinema Studio, va avea loc si o avanpremiera a filmului Kiddo. Apoi, productia romaneasca va fi prezentata si in cadrul TIFF, desfasurat intre 1-10 iunie 2012.

Foto: Kiddo

PUBLISHED ON 24.05.2012

more in Newsroom