FEMEI CARE NE INSPIRA

Andreea Caranda, a life of...

 Andreea Caranda, producatorul executiv de la “Vorbeste Lumea”, aniverseaza azi, impreuna…

CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
Succes romanesc la Cannes pentru filmul Kiddo

Succes romanesc la Cannes pentru filmul Kiddo

Romania a participat anul acesta in premiera la Cannes cu un film interactiv semnat de Millo Simulov, care le permite spectatorilor sa decida cum se va termina povestea si sa aleaga una dintre cele 7 variante de final. Prima vizionare la Cannes a avut parte de succes, publicul solicitand o a doua seara de proiectie a peliculei.

“Prima vizionare a fost un succes si spun asta cu toata modestia.  Am fost placut surprins de reactiile publicului si s-a cerut chiar si o a doua seara de proiectie. Pana in momentul de fata, nu pot decat sa ma bucur de interesul si aprecierile pe care le primeste Kiddo“, a declarat regizorul. Millo Simulov a primit doua nominalizari la Festivalul de la Cannes, a doua vizand scurt-metrajul Hello Kitty, desemnat Favoritul publicului la festivalul Next din 2012.

Filmul interactiv a fost realizat pe parcursul unui an si jumatate, dar filmarea propriu-zisa a durat 9 zile. eMAG a sustinut financiar acest proiect, spectatorii de la Cannes hotarand in premiera destinul personajului principal cu ajutorul unor baghete in culorile rosu si albastru, culorile corporate ale celui mai mare magazin online din estul Europei. “Am dorit sa onorez sponsorul prin aceste gesturi simbolice, utilizand culorile sale pentru a ajuta spectatorii sa determine finalul dorit. Cinematografia romaneasca are nevoie de sprijin din zona mediului privat si este natural ca proiectul sa incerce sa promoveze si companiile care i-au fost alaturi, este o lectie pe care cineastii din lumea occidentala au invatat-o demult”, a declarat Millo Simulov. La cei 33 de ani ai sai, Millo Simulov este un regizor, scenarist și producator din noua generatie de cineasti romani.

Subiectul filmului are in centru copiii care se nasc in familii dezbinate si sunt formati sa se maturizeze de la varste foarte fragede. Sportul poate fi o modalitate prin care un astfel de tanar se autodisciplineaza. Kiddo este un personaj feminin de numai 21 de ani, care reprezinta singurul sprijin si unica sursa de venit a familiei. Este pasionata de box, iar ringul resprezinta un refugiu, o modalitate prin care isi poate exprima furia si intr-un mod constructiv.

Tema muzicala este semnata de trupa romaneasca Les Elephants Bizarres, care au compus piesa “Wish (You were here)” special pentru Kiddo. De altfel, videoclipul piesei utilizeaza imagini din filmul interactiv.

Festivalul de la Cannes se desfasoara in perioada 16-27 mai 2012. Pe 31 mai 2012, la Cinema Studio, va avea loc si o avanpremiera a filmului Kiddo. Apoi, productia romaneasca va fi prezentata si in cadrul TIFF, desfasurat intre 1-10 iunie 2012.

Foto: Kiddo

PUBLISHED ON 24.05.2012

more in Newsroom