AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Succes romanesc la Cannes pentru filmul Kiddo

Succes romanesc la Cannes pentru filmul Kiddo

Romania a participat anul acesta in premiera la Cannes cu un film interactiv semnat de Millo Simulov, care le permite spectatorilor sa decida cum se va termina povestea si sa aleaga una dintre cele 7 variante de final. Prima vizionare la Cannes a avut parte de succes, publicul solicitand o a doua seara de proiectie a peliculei.

“Prima vizionare a fost un succes si spun asta cu toata modestia.  Am fost placut surprins de reactiile publicului si s-a cerut chiar si o a doua seara de proiectie. Pana in momentul de fata, nu pot decat sa ma bucur de interesul si aprecierile pe care le primeste Kiddo“, a declarat regizorul. Millo Simulov a primit doua nominalizari la Festivalul de la Cannes, a doua vizand scurt-metrajul Hello Kitty, desemnat Favoritul publicului la festivalul Next din 2012.

Filmul interactiv a fost realizat pe parcursul unui an si jumatate, dar filmarea propriu-zisa a durat 9 zile. eMAG a sustinut financiar acest proiect, spectatorii de la Cannes hotarand in premiera destinul personajului principal cu ajutorul unor baghete in culorile rosu si albastru, culorile corporate ale celui mai mare magazin online din estul Europei. “Am dorit sa onorez sponsorul prin aceste gesturi simbolice, utilizand culorile sale pentru a ajuta spectatorii sa determine finalul dorit. Cinematografia romaneasca are nevoie de sprijin din zona mediului privat si este natural ca proiectul sa incerce sa promoveze si companiile care i-au fost alaturi, este o lectie pe care cineastii din lumea occidentala au invatat-o demult”, a declarat Millo Simulov. La cei 33 de ani ai sai, Millo Simulov este un regizor, scenarist și producator din noua generatie de cineasti romani.

Subiectul filmului are in centru copiii care se nasc in familii dezbinate si sunt formati sa se maturizeze de la varste foarte fragede. Sportul poate fi o modalitate prin care un astfel de tanar se autodisciplineaza. Kiddo este un personaj feminin de numai 21 de ani, care reprezinta singurul sprijin si unica sursa de venit a familiei. Este pasionata de box, iar ringul resprezinta un refugiu, o modalitate prin care isi poate exprima furia si intr-un mod constructiv.

Tema muzicala este semnata de trupa romaneasca Les Elephants Bizarres, care au compus piesa “Wish (You were here)” special pentru Kiddo. De altfel, videoclipul piesei utilizeaza imagini din filmul interactiv.

Festivalul de la Cannes se desfasoara in perioada 16-27 mai 2012. Pe 31 mai 2012, la Cinema Studio, va avea loc si o avanpremiera a filmului Kiddo. Apoi, productia romaneasca va fi prezentata si in cadrul TIFF, desfasurat intre 1-10 iunie 2012.

Foto: Kiddo

PUBLISHED ON 24.05.2012

more in Newsroom