INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Stop the water while using me! – nou la MioBio

Stop the water while using me! Acest indemn spre o atitudine responsabila fata de mediu este numele noii game de cosmetice care a intrat de curand in portofoliul MioBio. Prin intermediul produselor sale de ingrijire, brandul isi propune sa atraga atentia asupra obiceiului de a lasa deschis robinetul chiar si in momentele in care nu folosim apa.

Pe langa mesajul privind reducerea consumului de apa, transmis clar si direct pe fiecare eticheta, brandul spune stop si utilizarii ingredientelor sintetice, a conservantilor, colorantilor si a elementelor non biodegradabile, precum si testelor pe animale.
Gama contine o serie de produse pentru ingrijirea pielii, fiecare creat in jurul unui duo de ingrediente naturale, recunoscute pentru beneficiile lor. Gelul de dus contine portocale si ierburi, samponul – rozmarin si grapefruit,  sapunul lichid – lamaie si miere, crema de maini – castravete si lime, iar lotiunea de corp – salvie si susan.

Fa cunostinta cu fiecare in buticurile MioBio din Bucuresti sau in magazinul online, care din decembrie are un design nou, croit dupa povestea brandului.

Urmareste MioBio si pe Facebook!

Foto: MioBio

PUBLISHED ON 06.12.2013

more in Beauty Lines