INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Stirile lui martie’19. Un workshop, un nou magazin, noi colectii

Am adunat cateva dintre vestile din moda ajunse, recent, la urechile noastre. Poate gasesti, printre ele, ceva care te inspira:

Workshop-urile Istituto Europeo di Design (IED) continua la V Fair


Sursa foto: V fair

“HANDLE WITH CARE: THE NEW FASHION DIMENSION” este tema workshop-ului organizat de Istituto Europeo di Design, impreuna cu V fair, luni, pe 15 aprilie, intre 11:00 si 16:00, la Mezanin, pe strada Actor Ion Brezoianu 23-25 (Palatul Universul) din Bucuresti. Participarea este gratuita, dar se face pe baza unei inregistrari prealabile aici. Locurile sunt limitate.

IED este una dintre cele mai prestigioase si active institutii de educatie si cercetare, orientate spre moda, design, comunicare vizuala si management, iar Giovanni Ottonello, cel care va sustine workshop-ul de la Bucuresti, este directorul artistic al institutului. In CV-ul sau, se regasesc colaborari din ipostaza de consultant de imagine cu nume ca Ferragamo, Bottega Veneta, Hugo Boss, Mandarina Duck si altii. Axat, in prezent, pe educatie, Giovanni Ottonello sustine seminarii si conferinte in diferite institutii de design si moda, despre teme actuale din sfera designului si artei contemporane.

Workshop-ul de acum pune accentul pe impactul modei asupra mediului inconjurator si porneste de la ideea ca, pentru ca moda sa nu mai reprezinte a doua ce mai poluanta industrie din lume, cuvinte ca “eco”, “reciclare” sau “sustenabilitate” trebuie sa insemne ceva concret. Structurat in doua parti (una teoretica, despre conceptele de durabilitate si sustenabilitate, si una practica, axata pe creare de mood-board-uri si analize de tinuta/sezon/identitate), workshop-ul se incheie cu o colectie capsula de 5 piese (la nivel de schita), care este prezentata de fiecare grup celorlalti participanti.

Workshopul va avea loc imediat dupa weekendul care va gazdui cea de-a 22-a editie V fair (cunoscut sub numele de V for Vintage pana anul trecut). Pe 13 si 14 aprilie, targul va aduce in acelasi loc, si anume la Palatul Telefoanelor, de pe Calea Victoriei 35 din Bucuresti, designeri contemporani, colectionari de vintage autentic si studenti de la trei universitati de Arte si Design.

 …

Primul magazin TOPSHOP TOPMAN din Romania


Sursa foto: TOPSHOP TOPMAN

Primul magazin TOPSHOP TOPMAN din Romania s-a deschis, la jumatatea lui martie, in Bucuresti Mall. Momentul a coincis si cu inaugurarea unui nou concept pentru magazinele brandului britanic, cu instalatii pop-up, spatii de relaxare si prezentari inedite pentru clienti.

Amenanjat intr-un stil minimalist, spatiul de peste 1000 de metri patrati gazduieste colectiile TOPSHOP de haine si accesorii din liniile Mainline, Boutique si Denim, cat si cele TOPMAN Mainline, Denim si Formal outwear.

“Suntem concentrati inspre oferirea unei experiente de shopping speciale si avem in plan sa gazduim constant activari deosebite, alese pentru a bucura si rasfata clientii. Mai mult decat atat, sprijinim accesul tinerei generatii la produsele noastre si oferim studentilor o reducere permanenta de 10%,” spune Artemis Antoniadou, CEO la Voici La Mode Group, compania care detine franciza brandului in Romania.

Costumele de baie COS pentru primavara-vara 2019

 
Sursa foto: COS

Pentru sezonul cald din acest an, COS propune o colectie de costume de baie cu un design minimalist, cu detalii sic la spate si cu inchideri asimetrice. Paleta cromatica a pieselor porneste de la alb si albastru deschis si se incheie cu nuante de bleumarin si bordo.

Noile costume de baie sunt acum disponibile in magazinele COS Calea Victoriei 116 si COS Baneasa Shopping City.

Rag & Bone la concept store-ul O51


Sursa foto: Rag & Bone via O51

Tot cu gandul la zile insorite ne duce si vestea despre noua colectie capsula de ochelari de soare Rag & Bone, disponibila in exclusivitate in magazinul O51 din Baneasa Shopping City. Aceasta propune patru directii stilistice de design – British Heritage, Americana, Army si Sport, care imbina elementele britanice clasice cu cele moderne si indraznete, newyorkeze.

In ceea ce priveste partea de functionalitate, ochelarii fabricati manual in Italia prezinta un sistem de suruburi TORX, care protejeaza balamalele si acetatul ochelarilor si ii face, totodata, mai usor de ajustat.

PUBLISHED ON 26.03.2019

more in Newsroom