FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Stirile lui martie’19. Un workshop, un nou magazin, noi colectii

Am adunat cateva dintre vestile din moda ajunse, recent, la urechile noastre. Poate gasesti, printre ele, ceva care te inspira:

Workshop-urile Istituto Europeo di Design (IED) continua la V Fair


Sursa foto: V fair

“HANDLE WITH CARE: THE NEW FASHION DIMENSION” este tema workshop-ului organizat de Istituto Europeo di Design, impreuna cu V fair, luni, pe 15 aprilie, intre 11:00 si 16:00, la Mezanin, pe strada Actor Ion Brezoianu 23-25 (Palatul Universul) din Bucuresti. Participarea este gratuita, dar se face pe baza unei inregistrari prealabile aici. Locurile sunt limitate.

IED este una dintre cele mai prestigioase si active institutii de educatie si cercetare, orientate spre moda, design, comunicare vizuala si management, iar Giovanni Ottonello, cel care va sustine workshop-ul de la Bucuresti, este directorul artistic al institutului. In CV-ul sau, se regasesc colaborari din ipostaza de consultant de imagine cu nume ca Ferragamo, Bottega Veneta, Hugo Boss, Mandarina Duck si altii. Axat, in prezent, pe educatie, Giovanni Ottonello sustine seminarii si conferinte in diferite institutii de design si moda, despre teme actuale din sfera designului si artei contemporane.

Workshop-ul de acum pune accentul pe impactul modei asupra mediului inconjurator si porneste de la ideea ca, pentru ca moda sa nu mai reprezinte a doua ce mai poluanta industrie din lume, cuvinte ca “eco”, “reciclare” sau “sustenabilitate” trebuie sa insemne ceva concret. Structurat in doua parti (una teoretica, despre conceptele de durabilitate si sustenabilitate, si una practica, axata pe creare de mood-board-uri si analize de tinuta/sezon/identitate), workshop-ul se incheie cu o colectie capsula de 5 piese (la nivel de schita), care este prezentata de fiecare grup celorlalti participanti.

Workshopul va avea loc imediat dupa weekendul care va gazdui cea de-a 22-a editie V fair (cunoscut sub numele de V for Vintage pana anul trecut). Pe 13 si 14 aprilie, targul va aduce in acelasi loc, si anume la Palatul Telefoanelor, de pe Calea Victoriei 35 din Bucuresti, designeri contemporani, colectionari de vintage autentic si studenti de la trei universitati de Arte si Design.

 …

Primul magazin TOPSHOP TOPMAN din Romania


Sursa foto: TOPSHOP TOPMAN

Primul magazin TOPSHOP TOPMAN din Romania s-a deschis, la jumatatea lui martie, in Bucuresti Mall. Momentul a coincis si cu inaugurarea unui nou concept pentru magazinele brandului britanic, cu instalatii pop-up, spatii de relaxare si prezentari inedite pentru clienti.

Amenanjat intr-un stil minimalist, spatiul de peste 1000 de metri patrati gazduieste colectiile TOPSHOP de haine si accesorii din liniile Mainline, Boutique si Denim, cat si cele TOPMAN Mainline, Denim si Formal outwear.

“Suntem concentrati inspre oferirea unei experiente de shopping speciale si avem in plan sa gazduim constant activari deosebite, alese pentru a bucura si rasfata clientii. Mai mult decat atat, sprijinim accesul tinerei generatii la produsele noastre si oferim studentilor o reducere permanenta de 10%,” spune Artemis Antoniadou, CEO la Voici La Mode Group, compania care detine franciza brandului in Romania.

Costumele de baie COS pentru primavara-vara 2019

 
Sursa foto: COS

Pentru sezonul cald din acest an, COS propune o colectie de costume de baie cu un design minimalist, cu detalii sic la spate si cu inchideri asimetrice. Paleta cromatica a pieselor porneste de la alb si albastru deschis si se incheie cu nuante de bleumarin si bordo.

Noile costume de baie sunt acum disponibile in magazinele COS Calea Victoriei 116 si COS Baneasa Shopping City.

Rag & Bone la concept store-ul O51


Sursa foto: Rag & Bone via O51

Tot cu gandul la zile insorite ne duce si vestea despre noua colectie capsula de ochelari de soare Rag & Bone, disponibila in exclusivitate in magazinul O51 din Baneasa Shopping City. Aceasta propune patru directii stilistice de design – British Heritage, Americana, Army si Sport, care imbina elementele britanice clasice cu cele moderne si indraznete, newyorkeze.

In ceea ce priveste partea de functionalitate, ochelarii fabricati manual in Italia prezinta un sistem de suruburi TORX, care protejeaza balamalele si acetatul ochelarilor si ii face, totodata, mai usor de ajustat.

PUBLISHED ON 26.03.2019

more in Newsroom