INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

STEFANEL Cocktail Party

Implinirea a patru ani de la deschiderea concept-store-ului Stefanel in vila din rondul de la Piata Romana si lansarea colectiei toamna-iarna au fost celebrate, aseara, printr-o petrecere chic & relaxata. Cladirea ce poarta astazi numele brandului italian a gazduit vedete, oameni de presa si fashion bloggeri care s-au bucurat de eveniment alaturi de invitatul special Carlo Stefanel, Director Comercial al companiei. Conversatiile despre moda au fost completate de un mici-concert sustinut de Maria Radu.

Andreea Esca, Andreea Raicu, Ilinca Vandici, Sore, Alexandra Ungureanu, Corina Caragea, Anca Lungu, Anca Serea, Virgil Iantu, Paul Ipate, Eli Roman, Gianina Corondan, Dana Savuica, Sonia Argint Ionescu se regasesc printre cei care au descoperit printre primii noile piese calduroase si confortabile, inspirate de stilul anilor ’70. Notele vintage, detaliile grafice, minimalismul si influentele sport definesc propunerile Stefanel pentru sezonul rece.

Daca esti curioasa cum a fost atmosfera evenimentului, fotografiile de mai jos o surprind cat se poate de bine.

Foto via Stefanel

PUBLISHED ON 24.09.2015

more in Fashion Etc