INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Stacy Martin & primul parfum Miu Miu

Stacy Martin & primul parfum Miu Miu

Miu Miu paseste pe teritoriul esentelor olfactive si lanseaza primul parfum al brandului: Miu Miu. Creat de parfumierul Daniela Andrier, acesta este inspirat de viziunea pe care Miuccia Prada o are asupra modei. Pentru ea, moda nu este superficiala, ci reprezinta un instrument care mediaza relatia cu cei din jur. Femeia pentru care creeaza este mereu surprinzatoare, independenta, inteligenta, curajoasa si vesela. Aceste calitati contureaza un stil unic, dictat de contradictiile dintre delicatete si forta, modestie si excentricitate. Asa este si noul Miu Miu, reprezentat de Stacy Martin intr-o campanie cu un aer retro, ce poarta semnatura fotografului Steven Meisel.

In 2013, rolul din filmul Nymphomaniac al lui Lars von Trier i-a adus lui Stacy Martin recunoasterea la nivel international. Talentul ei si rigoarea artistica ii asigura un loc printre cei mai apreciati tineri actori ai momentului. Anul acesta o putem vedea in Tale of Tales, in regia lui Matteo Garrone. Feminina si cu un aer usor edgy, Martin a devenit alegerea potrivita pentru a intruchipa muza parfumului Miu Miu. Cu ochii conturati cu o linie intensa de eyeliner, cu o coafura retro si o rochie Miu Miu, intr-o nuanta de bleu asemanatoare cu cea a flaconului de parfum, actrita ne poarta in atmosfera chic a anilor ’60. Regasim spiritul jucaus ce defineste brandul in felul in care povestea campaniei ia o intorsatura neasteptata, atunci cand Stacy este fotografiata langa o pisicuta cu care se lupta pentru sticla de parfum.

Conceput ca o contradictie armonioasa de esente, Miu Miu imbina aromele florale si elegante de lacramioare, iasomie si trandafir cu note ierboase. Combinatia delicata este completata apoi de tonuri lemnoase, profunde de lemn, piper din Akigalawood si extract de patchouli. Acestea adauga o nota de mister aromelor florale. Rezultatul pare firesc si cu un aer etern, dar si contemporan si inedit. Daca esti curioasa sa-l incerci, il gasesti in magazinele Sephora.

Foto, video si info: Miu Miu

PUBLISHED ON 16.09.2015

more in Beauty Lines