RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Special Night Out – Noaptea shoppingului de lux in Bucuresti

Special Night Out – Noaptea shoppingului de lux in Bucuresti

46 de magazine de lux din capitala participa, pe 30 mai, la prima editie Special Night Out, un eveniment care isi propune sa pozitioneze Bucurestiul ca destinatie pentru shoppingul de lux. Intre orele 20:00 si 24:00, magazinele participante, situate in trei zone importante din oras - Calea Victoriei, Calea Dorobantilor si The Grand Avenue, JW Marriott – isi vor prezenta cele mai recente colectii. Acestea includ atat piese de moda, design interior sau obiecte de autor pentru scris, cat si produse audio-video de lux, bijuterii sau cosmetice.

Azay, Burberry,  Casa Frumoasa, Colour, Furla, Gucci, Pnk, Stefanel, Protobello, Porche Design sunt cateva dintre punctele ce contureaza harta Special Night Out, un proiect primit cu entuziasm de catre reprezentatii magazinelor de lux care isi doresc ca aceasta initiativa sa devina traditie. Si pentru ca este o noapte speciala, cele mai multe dintre magazine vor acorda oferte speciale la anumite produse.

“M-am bucurat sa ma alatur eforturilor de a insufla Bucurestiului aerul de night shopping in style si am folosit oportunitatea pentru a completa experienta clientilor cu mult stil si multe surprize”, a spus Madeleine Florescu, Madison – absolute beauty.

“Ne bucura aparitia conceptului in Bucuresti, speram sa devina o traditie si sa se dezvolte cu fiecare sezon. La Azay pregatim oferte, surprize si propuneri exclusive pentru seara de 30 mai, cand speram sa avem un Bucuresti plin de viata! Treceti-va in agenda Special Night Out si pregatiti-va pentru o seara magica”, a declarat Lorina Seres, Managing Partner Azay.

“Ne alaturam cu bucurie acestui proiect! De altfel, Ermanno Scervino este mereu prezent acolo unde stilul, eleganta si feminitatea sunt puse ȋn prim-plan. Va fi o seara destinata luxului si rafinamentului asa ca nu uitati sa va opriti si ȋn magazinul nostru pentru o infuzie de stil italian pe care o veti observa la fiecare pas, de la accesorii si pana la rochii de seara”, a declarat Laura Condescu, Manager Ermanno Scervino.

”In sfarsit avem parte de o seara speciala in care Bucurestiul va avea aerul capitalelor de moda internationale, gratie acestui proiect minunat. Brandul Giulia Nahmany Jewellery se armonizeaza prin propuneri speciale pentru aceasta seara si va asteapta in lumea stralucitoare a diamantelor si a pietrelor swarovski”, a declarat Giulia Nahmany.

Pentru a afla mai multe detalii despre eveniment, dar si pentru a descoperi lista completa a magazinelor, intra pe pagina de facebook  a evenimentului Special Night Out.

Info si foto: Special Night Out

PUBLISHED ON 27.05.2013

more in Newsroom