PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Special Night Out – Noaptea shoppingului de lux in Bucuresti

Special Night Out – Noaptea shoppingului de lux in Bucuresti

46 de magazine de lux din capitala participa, pe 30 mai, la prima editie Special Night Out, un eveniment care isi propune sa pozitioneze Bucurestiul ca destinatie pentru shoppingul de lux. Intre orele 20:00 si 24:00, magazinele participante, situate in trei zone importante din oras - Calea Victoriei, Calea Dorobantilor si The Grand Avenue, JW Marriott – isi vor prezenta cele mai recente colectii. Acestea includ atat piese de moda, design interior sau obiecte de autor pentru scris, cat si produse audio-video de lux, bijuterii sau cosmetice.

Azay, Burberry,  Casa Frumoasa, Colour, Furla, Gucci, Pnk, Stefanel, Protobello, Porche Design sunt cateva dintre punctele ce contureaza harta Special Night Out, un proiect primit cu entuziasm de catre reprezentatii magazinelor de lux care isi doresc ca aceasta initiativa sa devina traditie. Si pentru ca este o noapte speciala, cele mai multe dintre magazine vor acorda oferte speciale la anumite produse.

“M-am bucurat sa ma alatur eforturilor de a insufla Bucurestiului aerul de night shopping in style si am folosit oportunitatea pentru a completa experienta clientilor cu mult stil si multe surprize”, a spus Madeleine Florescu, Madison – absolute beauty.

“Ne bucura aparitia conceptului in Bucuresti, speram sa devina o traditie si sa se dezvolte cu fiecare sezon. La Azay pregatim oferte, surprize si propuneri exclusive pentru seara de 30 mai, cand speram sa avem un Bucuresti plin de viata! Treceti-va in agenda Special Night Out si pregatiti-va pentru o seara magica”, a declarat Lorina Seres, Managing Partner Azay.

“Ne alaturam cu bucurie acestui proiect! De altfel, Ermanno Scervino este mereu prezent acolo unde stilul, eleganta si feminitatea sunt puse ȋn prim-plan. Va fi o seara destinata luxului si rafinamentului asa ca nu uitati sa va opriti si ȋn magazinul nostru pentru o infuzie de stil italian pe care o veti observa la fiecare pas, de la accesorii si pana la rochii de seara”, a declarat Laura Condescu, Manager Ermanno Scervino.

”In sfarsit avem parte de o seara speciala in care Bucurestiul va avea aerul capitalelor de moda internationale, gratie acestui proiect minunat. Brandul Giulia Nahmany Jewellery se armonizeaza prin propuneri speciale pentru aceasta seara si va asteapta in lumea stralucitoare a diamantelor si a pietrelor swarovski”, a declarat Giulia Nahmany.

Pentru a afla mai multe detalii despre eveniment, dar si pentru a descoperi lista completa a magazinelor, intra pe pagina de facebook  a evenimentului Special Night Out.

Info si foto: Special Night Out

PUBLISHED ON 27.05.2013

more in Newsroom