AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Special Night Out – Noaptea shoppingului de lux in Bucuresti

Special Night Out – Noaptea shoppingului de lux in Bucuresti

46 de magazine de lux din capitala participa, pe 30 mai, la prima editie Special Night Out, un eveniment care isi propune sa pozitioneze Bucurestiul ca destinatie pentru shoppingul de lux. Intre orele 20:00 si 24:00, magazinele participante, situate in trei zone importante din oras - Calea Victoriei, Calea Dorobantilor si The Grand Avenue, JW Marriott – isi vor prezenta cele mai recente colectii. Acestea includ atat piese de moda, design interior sau obiecte de autor pentru scris, cat si produse audio-video de lux, bijuterii sau cosmetice.

Azay, Burberry,  Casa Frumoasa, Colour, Furla, Gucci, Pnk, Stefanel, Protobello, Porche Design sunt cateva dintre punctele ce contureaza harta Special Night Out, un proiect primit cu entuziasm de catre reprezentatii magazinelor de lux care isi doresc ca aceasta initiativa sa devina traditie. Si pentru ca este o noapte speciala, cele mai multe dintre magazine vor acorda oferte speciale la anumite produse.

“M-am bucurat sa ma alatur eforturilor de a insufla Bucurestiului aerul de night shopping in style si am folosit oportunitatea pentru a completa experienta clientilor cu mult stil si multe surprize”, a spus Madeleine Florescu, Madison – absolute beauty.

“Ne bucura aparitia conceptului in Bucuresti, speram sa devina o traditie si sa se dezvolte cu fiecare sezon. La Azay pregatim oferte, surprize si propuneri exclusive pentru seara de 30 mai, cand speram sa avem un Bucuresti plin de viata! Treceti-va in agenda Special Night Out si pregatiti-va pentru o seara magica”, a declarat Lorina Seres, Managing Partner Azay.

“Ne alaturam cu bucurie acestui proiect! De altfel, Ermanno Scervino este mereu prezent acolo unde stilul, eleganta si feminitatea sunt puse ȋn prim-plan. Va fi o seara destinata luxului si rafinamentului asa ca nu uitati sa va opriti si ȋn magazinul nostru pentru o infuzie de stil italian pe care o veti observa la fiecare pas, de la accesorii si pana la rochii de seara”, a declarat Laura Condescu, Manager Ermanno Scervino.

”In sfarsit avem parte de o seara speciala in care Bucurestiul va avea aerul capitalelor de moda internationale, gratie acestui proiect minunat. Brandul Giulia Nahmany Jewellery se armonizeaza prin propuneri speciale pentru aceasta seara si va asteapta in lumea stralucitoare a diamantelor si a pietrelor swarovski”, a declarat Giulia Nahmany.

Pentru a afla mai multe detalii despre eveniment, dar si pentru a descoperi lista completa a magazinelor, intra pe pagina de facebook  a evenimentului Special Night Out.

Info si foto: Special Night Out

PUBLISHED ON 27.05.2013

more in Newsroom