INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Special Night Out – Noaptea shoppingului de lux in Bucuresti

Special Night Out – Noaptea shoppingului de lux in Bucuresti

46 de magazine de lux din capitala participa, pe 30 mai, la prima editie Special Night Out, un eveniment care isi propune sa pozitioneze Bucurestiul ca destinatie pentru shoppingul de lux. Intre orele 20:00 si 24:00, magazinele participante, situate in trei zone importante din oras - Calea Victoriei, Calea Dorobantilor si The Grand Avenue, JW Marriott – isi vor prezenta cele mai recente colectii. Acestea includ atat piese de moda, design interior sau obiecte de autor pentru scris, cat si produse audio-video de lux, bijuterii sau cosmetice.

Azay, Burberry,  Casa Frumoasa, Colour, Furla, Gucci, Pnk, Stefanel, Protobello, Porche Design sunt cateva dintre punctele ce contureaza harta Special Night Out, un proiect primit cu entuziasm de catre reprezentatii magazinelor de lux care isi doresc ca aceasta initiativa sa devina traditie. Si pentru ca este o noapte speciala, cele mai multe dintre magazine vor acorda oferte speciale la anumite produse.

“M-am bucurat sa ma alatur eforturilor de a insufla Bucurestiului aerul de night shopping in style si am folosit oportunitatea pentru a completa experienta clientilor cu mult stil si multe surprize”, a spus Madeleine Florescu, Madison – absolute beauty.

“Ne bucura aparitia conceptului in Bucuresti, speram sa devina o traditie si sa se dezvolte cu fiecare sezon. La Azay pregatim oferte, surprize si propuneri exclusive pentru seara de 30 mai, cand speram sa avem un Bucuresti plin de viata! Treceti-va in agenda Special Night Out si pregatiti-va pentru o seara magica”, a declarat Lorina Seres, Managing Partner Azay.

“Ne alaturam cu bucurie acestui proiect! De altfel, Ermanno Scervino este mereu prezent acolo unde stilul, eleganta si feminitatea sunt puse ȋn prim-plan. Va fi o seara destinata luxului si rafinamentului asa ca nu uitati sa va opriti si ȋn magazinul nostru pentru o infuzie de stil italian pe care o veti observa la fiecare pas, de la accesorii si pana la rochii de seara”, a declarat Laura Condescu, Manager Ermanno Scervino.

”In sfarsit avem parte de o seara speciala in care Bucurestiul va avea aerul capitalelor de moda internationale, gratie acestui proiect minunat. Brandul Giulia Nahmany Jewellery se armonizeaza prin propuneri speciale pentru aceasta seara si va asteapta in lumea stralucitoare a diamantelor si a pietrelor swarovski”, a declarat Giulia Nahmany.

Pentru a afla mai multe detalii despre eveniment, dar si pentru a descoperi lista completa a magazinelor, intra pe pagina de facebook  a evenimentului Special Night Out.

Info si foto: Special Night Out

PUBLISHED ON 27.05.2013

more in Newsroom