PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Sofia Coppola semneaza clipul campaniei MARNI at H&M

Sofia Coppola semneaza clipul campaniei MARNI at H&M

Cea mai recenta colaborare H&M, cu brandul italian de design MARNI, celebreaza tineretea, exuberanta si "la joie de vivre" intr-un clip ce pregateste campania noii colectii, semnat de celebra Sofia Coppola.

Filmat in Marrakesh, Maroc, videoclipul poarta intru totul amprenta regizorala a Sofiei, descriind o atmosfera visatoare si glamuroasa. Spre deosebire de colectiile trecute realizate de designeri pentru brandul suedez, MARNI se va integra mai bine in stilul retailerului, de unde si denumirea diferita – MARNI at H&M (spre deosebire de colaborarile anterioare: Lanvin FOR H&M, Versace for H&M etc.)

Colectia Marni pentru H&M beneficiaza de intreaga experienta care au facut celebra marca Marni, prin imprimeuri complete, in culori puternice, care se vor purta impreuna, cu suprapuneri asortate si totodata in contrast. Pentru femei, culorile sunt vii, iar imprimeurile indraznete, fie ca sunt inspirate de motivele africane, sau sunt prezentate prin blocuri de culoare. Siluetele sunt toate create cu fibre stapel Marni, prezentand fuste plisate, rochii, pantaloni trei sferturi si tricotaje jacard, iar gama de tesaturi cuprinde de la matase la poplin din bumbac creponat. Pentru un look complet, colectia include si bijuterii, pantofi, genti si esarfe.

Mai jos, urmareste si clipul:

 

Foto si video: youtube.com

PUBLISHED ON 06.02.2012

more in Newsroom