WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Sofia Coppola semneaza clipul campaniei MARNI at H&M

Sofia Coppola semneaza clipul campaniei MARNI at H&M

Cea mai recenta colaborare H&M, cu brandul italian de design MARNI, celebreaza tineretea, exuberanta si "la joie de vivre" intr-un clip ce pregateste campania noii colectii, semnat de celebra Sofia Coppola.

Filmat in Marrakesh, Maroc, videoclipul poarta intru totul amprenta regizorala a Sofiei, descriind o atmosfera visatoare si glamuroasa. Spre deosebire de colectiile trecute realizate de designeri pentru brandul suedez, MARNI se va integra mai bine in stilul retailerului, de unde si denumirea diferita – MARNI at H&M (spre deosebire de colaborarile anterioare: Lanvin FOR H&M, Versace for H&M etc.)

Colectia Marni pentru H&M beneficiaza de intreaga experienta care au facut celebra marca Marni, prin imprimeuri complete, in culori puternice, care se vor purta impreuna, cu suprapuneri asortate si totodata in contrast. Pentru femei, culorile sunt vii, iar imprimeurile indraznete, fie ca sunt inspirate de motivele africane, sau sunt prezentate prin blocuri de culoare. Siluetele sunt toate create cu fibre stapel Marni, prezentand fuste plisate, rochii, pantaloni trei sferturi si tricotaje jacard, iar gama de tesaturi cuprinde de la matase la poplin din bumbac creponat. Pentru un look complet, colectia include si bijuterii, pantofi, genti si esarfe.

Mai jos, urmareste si clipul:

 

Foto si video: youtube.com

PUBLISHED ON 06.02.2012

more in Newsroom