HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Sofia Coppola semneaza clipul campaniei MARNI at H&M

Sofia Coppola semneaza clipul campaniei MARNI at H&M

Cea mai recenta colaborare H&M, cu brandul italian de design MARNI, celebreaza tineretea, exuberanta si "la joie de vivre" intr-un clip ce pregateste campania noii colectii, semnat de celebra Sofia Coppola.

Filmat in Marrakesh, Maroc, videoclipul poarta intru totul amprenta regizorala a Sofiei, descriind o atmosfera visatoare si glamuroasa. Spre deosebire de colectiile trecute realizate de designeri pentru brandul suedez, MARNI se va integra mai bine in stilul retailerului, de unde si denumirea diferita – MARNI at H&M (spre deosebire de colaborarile anterioare: Lanvin FOR H&M, Versace for H&M etc.)

Colectia Marni pentru H&M beneficiaza de intreaga experienta care au facut celebra marca Marni, prin imprimeuri complete, in culori puternice, care se vor purta impreuna, cu suprapuneri asortate si totodata in contrast. Pentru femei, culorile sunt vii, iar imprimeurile indraznete, fie ca sunt inspirate de motivele africane, sau sunt prezentate prin blocuri de culoare. Siluetele sunt toate create cu fibre stapel Marni, prezentand fuste plisate, rochii, pantaloni trei sferturi si tricotaje jacard, iar gama de tesaturi cuprinde de la matase la poplin din bumbac creponat. Pentru un look complet, colectia include si bijuterii, pantofi, genti si esarfe.

Mai jos, urmareste si clipul:

 

Foto si video: youtube.com

PUBLISHED ON 06.02.2012

more in Newsroom