HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Smart Girls Camp 2016

Anul trecut va povesteam despre lansarea Smart Girls Camp, prima tabara dedicata femeilor antreprenor de la noi. Vara aceasta a gazduit cea de-a doua editie care s-a desfasurat la Conac Polizu din Iasi.

„Femei incredibile, antreprenoare cu pofta de succes au petrecut 4 zile intr-un cadru de poveste si, impreuna, inspirate de 8 mentori-ICONS, au gasit solutii, idei, forta pentru a-si redefini afacerile si visurile. Curricula campului a cuprins atat workshop-uri informationale construite in jurul expertizei profesorilor, cat si ateliere inspirationale,” declara echipa Naked PR, cea care a dezvoltat acest proiect.

smart girls camp 2 gimnasta andreea raducan
Andreea Raducanu, unul dintre invitatii Smart Girls Camp 2016

Antreprenoarea Camelia Sucu, Anca Nuta, Director de Marketing si Comunicare UniCredit Bank, Victor Kapra, blogger specializat in new technologies & web, Raluca Michailov, General Manager la BP Publishing Media, gimnasta Andreea Raducan, artista Helen si Vlad Dogarescu, mindfulness trainer, au impartasit participantelor din experienta lor. Ei au vorbit despre curajul pe care il necesita antreprenoriatul, despre provocarile pe care le implica, precum si despre bucuriile pe care ti le poate aduce, despre instinct si motivatie, despre pasi concreti, necesari in consolidarea unui brand.

smart girls camp 2016 (1)

Iata in continuare cateva idei care s-au regasit in discursurile lor :

„La vremea cand am intrat in zona de business, nu stiam sa definesc antreprenorul si nici unde sa-l caut. Am fost aruncati intr-o competitie pentru care nu eram pregatiti. Traseul nu a fost intotdeauna unul usor si, sigur, am avut momentele mele de indoiala si de teama. Si-acum le am. Dar ma bazez intotdeauna pe instinct. Dragile mele, investitiile sunt ca saltul in gol cu parasuta – nu stii niciodata daca parasuta se deschide, dar trebuie sa ai curaj sa te arunci,” este de parere Camelia Sucu.

„Toata lumea discuta, teoretic, despre Social Media in business, dar noi am facut un Atelier Digital altfel, mai practic. Am vazut care sunt pasii concreti si deloc complicati pe care orice antreprenor ii poate face in Comunicarea online, pentru a da putere brandului pe care l-a construit,” a declarat Victor Kapra.

„Daca ma intreba cineva acum vreo 5 ani, nu as fi crezut ca am vreo gena antreprenoriala, desi strabunicul meu, cu care mi se spune ca seman leit, a pornit de la calfa de cizmar, a invatat singur limbi straine si business si a ajuns sa detina o mare fabrica de incaltaminte (pana au venit comunistii, dar asta e alta poveste),” isi aminteste Raluca Michailov. „Revenind, de aproape patru ani, sunt antreprenor. Cu satisfactiile, sacrificiile, nervii, stresul, dezamagirile, sperantele, proiectele si frustrarile anexe. E foarte greu, dar si foarte frumos. Pentru ca pot face ceea ce visez, alaturi de oamenii pe care ii iubesc si ii respect.”

„Administrarea bugetului familiei si puterea de cumparare din mana femeilor a crescut din ce in ce mai mult in ultimii ani. Cu toate acestea, marketing-ul din zilele noastre este plin de clisee. Noi, oamenii de marketing, suntem cei care le bagam in cap baietilor ca trebuie sa fie duri, sa nu-si arate emotiile, sa fie puternici si sobri. Iar fetitelor le vindem povesti minunate cu feti frumosi, printese, flori, roz si happy end. Noi construim o realitate care de fapt nu are nicio legatura cu realitatea. La Smart Girls Camp, am povestit despre cat este de important curajul in antreprenoriat,” a declarat Anca Nuta.

smart girls camp 2016 (2)Concert Helen

Mai multe detalii despre agenda evenimentului sunt disponibile pe site-ul NAKED PR.

PUBLISHED ON 12.08.2016

more in Newsroom