EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Simone Rocha x H&M. O colaborare WOW.

Simone Rocha x H&M. O colaborare WOW.

Simone Rocha este noul nume adaugat de H&M pe lista colaborarilor cu designeri consacrati. In cadrul parteneriatului, creatoarea de moda irlandeza, stabilita la Londra, a selectat piese preferate din arhiva brandului ei si le-a transpus intr-un context actual. Rezultatul este o colectie vestimentara atemporala, destinata femeilor, dar si barbatilor si copiilor – o premiera pentru Rocha. Aceasta se lanseaza pe 11 martie 2021.

“Sunt extrem de incantata sa lucrez impreuna cu H&M la aceasta colectie extrem de speciala. Este o celebrare a semnaturii brandului meu si a influentelor care ma definesc. Ca designer si client, am fost intotdeauna un fan al colaborarilor H&M. Margiela, Alber Elbaz, Comme des Garcons – este o selectie incredibila din care pot sa fac parte,” spune Simone Rocha.

Creatiile care ii poarta semnatura evidentiaza mostenirea ei etnica si estetica brandului care a implinit un deceniu de existenta: de la traditiile si mestesugurile din Hong Kong pana la istoria artei. Se regasesc in colectie elemente specifice stilului Tudor, precum florile salbatice, portretele si fotografiile. Ies in evidenta perlele, emblematice pentru designer, modelele florale, nuantele de roz si rosu, dar si materialele introduse special pentru aceasta colaborare. Fiecare categorie cuprinde tinute complete, precum rochiile din tul si costumele pentru ocazii speciale, tricotaje, camasi, trenciuri, tricouri si accesorii, alaturi de bijuterii impresionante si incaltaminte cu perle.

“Simone Rocha a fost mult timp pe lista noastra de dorinte. Aceasta colaborare ofera unei noi audiente sansa de a detine o piesa extrem de speciala, apartinand istoriei designului. Echipa H&M a fost inspirata sa lucreze cu o femeie designer, care petrece atat de mult timp explorand feminitatea contemporana si care aspira spre excelenta in manufactura si creatie, de la procesele dezvoltarii materialelor speciale la siluete, forme si detalii. Fiecare piesa vestimentara din aceasta colectie este unica si, totodata, deosebita, fiind rezultatul multor ani de munca si documentare meticuloasa,” e de parere Ann-Sofie Johansson de la H&M.

Din campania de promovare a colectiei, face parte si actrita Daisy Edgar-Jones, protagonista aclamatului serial Normal People, alaturi de modelele Adwoa si Kesewa Aboah si Tess McMillan.

Sursa foto si info: H&M

PUBLISHED ON 15.01.2021

more in Fashion Etc