INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

INSPIRATIE

O canapea, mai multe mese...

Trendul de a aseza mai multe mese de cafea in fata…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Simone Rocha x H&M. O colaborare WOW.

Simone Rocha x H&M. O colaborare WOW.

Simone Rocha este noul nume adaugat de H&M pe lista colaborarilor cu designeri consacrati. In cadrul parteneriatului, creatoarea de moda irlandeza, stabilita la Londra, a selectat piese preferate din arhiva brandului ei si le-a transpus intr-un context actual. Rezultatul este o colectie vestimentara atemporala, destinata femeilor, dar si barbatilor si copiilor – o premiera pentru Rocha. Aceasta se lanseaza pe 11 martie 2021.

“Sunt extrem de incantata sa lucrez impreuna cu H&M la aceasta colectie extrem de speciala. Este o celebrare a semnaturii brandului meu si a influentelor care ma definesc. Ca designer si client, am fost intotdeauna un fan al colaborarilor H&M. Margiela, Alber Elbaz, Comme des Garcons – este o selectie incredibila din care pot sa fac parte,” spune Simone Rocha.

Creatiile care ii poarta semnatura evidentiaza mostenirea ei etnica si estetica brandului care a implinit un deceniu de existenta: de la traditiile si mestesugurile din Hong Kong pana la istoria artei. Se regasesc in colectie elemente specifice stilului Tudor, precum florile salbatice, portretele si fotografiile. Ies in evidenta perlele, emblematice pentru designer, modelele florale, nuantele de roz si rosu, dar si materialele introduse special pentru aceasta colaborare. Fiecare categorie cuprinde tinute complete, precum rochiile din tul si costumele pentru ocazii speciale, tricotaje, camasi, trenciuri, tricouri si accesorii, alaturi de bijuterii impresionante si incaltaminte cu perle.

“Simone Rocha a fost mult timp pe lista noastra de dorinte. Aceasta colaborare ofera unei noi audiente sansa de a detine o piesa extrem de speciala, apartinand istoriei designului. Echipa H&M a fost inspirata sa lucreze cu o femeie designer, care petrece atat de mult timp explorand feminitatea contemporana si care aspira spre excelenta in manufactura si creatie, de la procesele dezvoltarii materialelor speciale la siluete, forme si detalii. Fiecare piesa vestimentara din aceasta colectie este unica si, totodata, deosebita, fiind rezultatul multor ani de munca si documentare meticuloasa,” e de parere Ann-Sofie Johansson de la H&M.

Din campania de promovare a colectiei, face parte si actrita Daisy Edgar-Jones, protagonista aclamatului serial Normal People, alaturi de modelele Adwoa si Kesewa Aboah si Tess McMillan.

Sursa foto si info: H&M

PUBLISHED ON 15.01.2021

more in Fashion Etc