INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Simone Rocha x H&M. O colaborare WOW.

Simone Rocha x H&M. O colaborare WOW.

Simone Rocha este noul nume adaugat de H&M pe lista colaborarilor cu designeri consacrati. In cadrul parteneriatului, creatoarea de moda irlandeza, stabilita la Londra, a selectat piese preferate din arhiva brandului ei si le-a transpus intr-un context actual. Rezultatul este o colectie vestimentara atemporala, destinata femeilor, dar si barbatilor si copiilor – o premiera pentru Rocha. Aceasta se lanseaza pe 11 martie 2021.

“Sunt extrem de incantata sa lucrez impreuna cu H&M la aceasta colectie extrem de speciala. Este o celebrare a semnaturii brandului meu si a influentelor care ma definesc. Ca designer si client, am fost intotdeauna un fan al colaborarilor H&M. Margiela, Alber Elbaz, Comme des Garcons – este o selectie incredibila din care pot sa fac parte,” spune Simone Rocha.

Creatiile care ii poarta semnatura evidentiaza mostenirea ei etnica si estetica brandului care a implinit un deceniu de existenta: de la traditiile si mestesugurile din Hong Kong pana la istoria artei. Se regasesc in colectie elemente specifice stilului Tudor, precum florile salbatice, portretele si fotografiile. Ies in evidenta perlele, emblematice pentru designer, modelele florale, nuantele de roz si rosu, dar si materialele introduse special pentru aceasta colaborare. Fiecare categorie cuprinde tinute complete, precum rochiile din tul si costumele pentru ocazii speciale, tricotaje, camasi, trenciuri, tricouri si accesorii, alaturi de bijuterii impresionante si incaltaminte cu perle.

“Simone Rocha a fost mult timp pe lista noastra de dorinte. Aceasta colaborare ofera unei noi audiente sansa de a detine o piesa extrem de speciala, apartinand istoriei designului. Echipa H&M a fost inspirata sa lucreze cu o femeie designer, care petrece atat de mult timp explorand feminitatea contemporana si care aspira spre excelenta in manufactura si creatie, de la procesele dezvoltarii materialelor speciale la siluete, forme si detalii. Fiecare piesa vestimentara din aceasta colectie este unica si, totodata, deosebita, fiind rezultatul multor ani de munca si documentare meticuloasa,” e de parere Ann-Sofie Johansson de la H&M.

Din campania de promovare a colectiei, face parte si actrita Daisy Edgar-Jones, protagonista aclamatului serial Normal People, alaturi de modelele Adwoa si Kesewa Aboah si Tess McMillan.

Sursa foto si info: H&M

PUBLISHED ON 15.01.2021

more in Fashion Etc