WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte

SELENIT transforma lansarea unei colectii vestimentare intr-o lansare de stare

Pe 9 martie, studentii UNARTE au lansat colectia SELENIT primavara-vara 2014, in cadrul unui eveniment multisenzorial, gazduit de Galeria Galateca. Designul vestimentar s-a imbinat cu medii de expresie precum actoria, muzica sau arta, construind impreuna un performance impresionant.

Gandit ca moment de claritate intr-un spatiu in care linistea interioara transcende zgomotul exterior, SELENIT este un proiect colaborativ, conceput si dezvoltat de catre studentii anului trei la UNARTE, sectia Moda, sub coordonarea lector univ dr. Ioana Sanda Avram.

La crearea evenimentului de ieri, au contribuit si Vlad Tenu cu trei dintre instalatiile sale spectaculoase, Maria si Mihai Balabas cu muzica lor, VJ Cote cu efectele vizuale, Alina Popa (NO NO NO) cu aranjamentele sale, Andreea Mihalcea & Andrei Luca impreuna cu un grup de studenti ai Universitatii Nationale de Arta Teatrala si Cinematografica <Ion Luca Caragiale> din Bucuresti cu performance-ul, precum si Chef Lucian Petre, Andreea Tanasescu, Alex Vlad Covaci, Crisa Crivaran si Laura Bonciu.

Descopera colectia pe pagina de Facebook Selenit!

Foto: Ioana, arhiva personala

PUBLISHED ON 10.03.2014

more in Fashion Etc