AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Saraiman: Dans contemporan, stand-up comedy si muzica lautareasca

Saraiman: Dans contemporan, stand-up comedy si muzica lautareasca

Trei ipostaze aparent incompatibile si o tema de meditatie mereu actuala: teama de ratare. Saraiman este o invitatie de a analiza acest subiect, cu ochi (auto)critic si cu mult umor, prin intermediul unui spectacol ce imbina dansul contemporan, marca Razvan Mazilu, momente de stand-up comedy cu actorul Dan Badea si muzica laturareasca, interpretata de Romica Puceanu.

“Saraiman a aparut dintr-o senzatie personala, resimtita ca un gand rece pe care ai vrea sa il alungi repede, si anume aceea a ratarii unor evenimente din viata mea, a noastra, a celor care am ales sa traim in Romania”, marturiseste Razvan Mazilu. “Stiu, mi s-a spus de nenumarate ori ca eu nu am de ce sa simt asta, pentru ca sunt un artist implinit, insa nu ai cum sa nu te intrebi cum ar fi aratat viata ta daca ai fi facut cu totul alte alegeri in diferite momente, alegeri deopotriva personale si profesionale. Inspirati de muzica lautareasca autentica, eu si artistul de stand-up comedy Dan Badea incercam, cu foarte mult umor, sa lansam niste intrebari si, eventual, sa gasim niste raspunsuri”, adauga el.

Coregrafia proiectului artistic poarta semnatura lui Nadar Rosano, dansator si coregraf independent de origine israeliana, ale carui creatii sunt prezentate in tari din intreaga lume.

Primele spectacole sunt programate in zilele de 26, 27 aprilie si 2 mai 2013. Biletele sunt puse spre vanzare la casa de bilete a Teatrul Odeon, incepand din 11 aprilie 2013.

Razvan Mazilu
Razvan Mazilu a impus si popularizat, pe scenele din Romania, dansul contemporan si teatrul-dans. Cu numeroase premii (Premiul UNITER, Medalia Ordinul Cultural in grad de Cavaler, Premiul Operei din Paris), cu spectacole prezentate si montate in contexte internationale prestigioase, Mazilu abordeaza cu lejeritate stiluri si ipostaze diverse, de la regia de teatru la coregrafie, de la dans contemporan la musical, de la actorie la crearea de costume de scena.

Dan Badea
Actor cu profil comic, cizelat de maestrul sau Dem Radulescu timp de patru ani in salile UNATC “I. L. Caragiale” (unde a invatat ca umorul, ironia si, mai ales, autoironia fac parte din felul sau de a privi viata), actorul Dan Badea a parcurs un drum lung pana sa isi gaseasca menirea. A ratacit zece ani prin industria muzicala pana sa ajunga la stand-up comedy – considerat de el o forma de arta vie, onesta si cu un scop precis. Indiferent care e subiectul, indiferent cine e in sala, indiferent de starea artistului, de gandurile acestuia, spectatorul trebuie sa rada. Dar nu la orice, nu de orice.
De sapte ani, in fiecare zi, fie ca se afla la Cafe Deko, Club 99 sau in turneu național, Dan Badea a invatat un lucru: niciun public nu seamana cu cel de ieri, niciun spectacol nu o sa fie ca cel de ieri pentru ca nici spectatorul nu mai este cel de ieri.

Nadar Rosano
Nadar Rosano este coregraf si dansator independent. Originalitatea si nonconformismul universului sau coregrafic i-au adus premii importante la concursurile de coregrafie de la Hanovra si Dusseldorf si o bursa de creatie la prestigioasa companie DV8 Physical Theatre din Londra. In 2010, a primit o subventie pentru sustinerea si dezvoltarea creatiei sale din partea Danish Art Foundation – Ballet Master Albert Gaubier’s.
Cetatean universal al artei dansului contemporan, coregraf si pedagog, Nadar Rosano este invitat sa sustina cursuri si sa isi prezinte spectacolele pe scene din Cehia, Lituania, Spania, Cipru, Polonia, Olanda, Portugalia, Elvetia, Coreea, Statele Unite.

Foto si info via Tailored PR

PUBLISHED ON 15.04.2013

more in Newsroom