FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Sapunuri naturale care sustin cauze sociale

Sapunurile Spheric sunt manufacturate la rece, din ingrediente vegetale, obtinute din agricultura bio. Sunt emoliente si au un miros placut, la care contribuie uleiurile esentiale de scortisoara, lemongrass, lavanda, geranium sau dafin. In acord cu sarbatorile de iarna, aflate la un pas distanta, am asezat in savoniera mea sortimentul cu scortisoara.

Desi calitatile insiruite sunt suficient de convingatoare, ele nu sunt singurele motive pentru care am ales sa folosesc produsele si sa va spun si voua despre ele. Povestea lor are si o componenta sociala care merita sustinuta. Sapunurile sunt realizate de persoane cu dizabilitati sau cu implicarea lor in procesul de manufactura, in cadrul atelierelor initiate de Asociatia Phoenix Speranta din Medias.

Credem ca, indiferent de abilitatile sau dizabilitatile pe care le detinem, avem cu totii dreptul la o viata normala, la o sansa pentru implinirea personala si profesionala. Credem in evolutia individuala si sociala si in permanenta lor interactiune, in contributia la viata si dezvoltarea personala, dar si in aportul la societatea in care traim. Credem in capacitatea si capabilitatea fiecarei persoane de a schimba lumea, credem in contributii mici fara de care cele mari n-ar exista.” Aceasta este motivatia din spatele initiativei, conform Spheric.ro. Prin activitatea desfasurata, atelierele ofera unor persoane vulnerabile oportunitatea de a invata o meserie si de a fi incluse pe piata muncii.

Spheric este marca comerciala a asociatiei Phoenix Speranta, iar banii stransi din vanzarile produselor realizate sub acest nume sunt reinvestiti in programele sociale dezvoltate de organizatie. Desi brandul a fost infiintat in 2015, am aflat de el abia de curand, prin intermediul MioBio, unde sapunurile sunt vandute non-profit, la pretul de 7 lei. In acest mod, toate veniturile obtinute de buticul de cosmetice se intorc la asociatie.

Cand am vizitat site-ul Spheric.ro si pagina lor de Facebook, am descoperit ca, pe langa sapunuri, mai sunt si alte produse lucrate impreuna cu beneficiarii asociatiei in atelierele de tamplarie, croitorie, cadouri si decoratiuni. Puteti sa aruncati o privire, poate gasiti ceva care va inspira pentru perioada sarbatorilor si nu numai.

Foto: Ioana lovin (arhiva personala)

PUBLISHED ON 27.11.2018

more in Beauty Lines