WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

INSPIRATIE

E/MOTION. Moda in tranzitie.

E/MOTION. Fashion in Transition (E/MOTION. Moda in tranzitie) este o expozitie…

ARTA & DESIGN

Anastasia Savinova. Spiritul unui oras...

Anastasia Savinova spune povesti despre orase si nu numai prin intermediul…

HOT TREND

Cum mai arata relatia noastra...

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si…

EDITOR'S CHOICE

Putina nostalgie

Parca m-am mai imprietenit cu toamna in ultimii ani. Nu stiu…

Editor's Choice

Putina nostalgie

Parca m-am mai imprietenit cu toamna in ultimii ani. Nu stiu exact ce a dus la aceasta schimbare, am remarcat doar ca ea s-a intamplat. Poate ca timpul a inceput sa curga altfel pentru mine si asta a facut ca toamna sa nu-mi mai para acel anotimp mohorat, interminabil. Totusi, ea ramane in corelatie perfecta cu nostalgia. Peisajele se schimba si, oricat ar fi de frumoase cromaticile lor, imi amintesc inevitabil ca intram intr-o noua etapa si ca o alta s-a incheiat. Nu intamplator, dintre toate imaginile din campaniile pentru sezonul toamna-iarna 2021/2022 care mi-au trecut prin fata ochilor, preferatele mele sunt cele care induc o stare de nostalgie. Nu una apasatoare insa. Iata o parte dintre ele! * Celine toamna-iarna 2021/22 - campania Les Grands Classiques Imaginea campaniei: actrita si regizoarea Suzanne Lindon Fotograf: Hedi Slimane / Sursa foto: Hepta.ro * Dior toamna-iarna 2021/22 - campania Dioramour Fotografa: Sarah Blais / Sursa foto: Hepta.ro * Campania Louis Vuitton toamna-iarna 2021/22 Fotograf: David Sims / Sursa foto: Hepta.ro

Inapoi Inainte

Sapunuri naturale care sustin cauze sociale

Sapunurile Spheric sunt manufacturate la rece, din ingrediente vegetale, obtinute din agricultura bio. Sunt emoliente si au un miros placut, la care contribuie uleiurile esentiale de scortisoara, lemongrass, lavanda, geranium sau dafin. In acord cu sarbatorile de iarna, aflate la un pas distanta, am asezat in savoniera mea sortimentul cu scortisoara.

Desi calitatile insiruite sunt suficient de convingatoare, ele nu sunt singurele motive pentru care am ales sa folosesc produsele si sa va spun si voua despre ele. Povestea lor are si o componenta sociala care merita sustinuta. Sapunurile sunt realizate de persoane cu dizabilitati sau cu implicarea lor in procesul de manufactura, in cadrul atelierelor initiate de Asociatia Phoenix Speranta din Medias.

Credem ca, indiferent de abilitatile sau dizabilitatile pe care le detinem, avem cu totii dreptul la o viata normala, la o sansa pentru implinirea personala si profesionala. Credem in evolutia individuala si sociala si in permanenta lor interactiune, in contributia la viata si dezvoltarea personala, dar si in aportul la societatea in care traim. Credem in capacitatea si capabilitatea fiecarei persoane de a schimba lumea, credem in contributii mici fara de care cele mari n-ar exista.” Aceasta este motivatia din spatele initiativei, conform Spheric.ro. Prin activitatea desfasurata, atelierele ofera unor persoane vulnerabile oportunitatea de a invata o meserie si de a fi incluse pe piata muncii.

Spheric este marca comerciala a asociatiei Phoenix Speranta, iar banii stransi din vanzarile produselor realizate sub acest nume sunt reinvestiti in programele sociale dezvoltate de organizatie. Desi brandul a fost infiintat in 2015, am aflat de el abia de curand, prin intermediul MioBio, unde sapunurile sunt vandute non-profit, la pretul de 7 lei. In acest mod, toate veniturile obtinute de buticul de cosmetice se intorc la asociatie.

Cand am vizitat site-ul Spheric.ro si pagina lor de Facebook, am descoperit ca, pe langa sapunuri, mai sunt si alte produse lucrate impreuna cu beneficiarii asociatiei in atelierele de tamplarie, croitorie, cadouri si decoratiuni. Puteti sa aruncati o privire, poate gasiti ceva care va inspira pentru perioada sarbatorilor si nu numai.

Foto: Ioana lovin (arhiva personala)

PUBLISHED ON 27.11.2018

more in Beauty Lines