WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Saint Laurent Music Project

Saint Laurent Music Project

Marilyn Manson, Courtney Love, Kim Gordon si Ariel Pink sunt protagonistii celui mai recent proiect realizat de Hedi Slimane: Saint Laurent Music Project. Cele patru staruri au acceptat invitatia lui Slimane de a fi fotografiate purtand tinute Saint Laurent compuse de fiecare, astfel incat sa le reflecte personalitatea si stilul.

In urma cu cateva zile, am aflat de pe tumblr-ul Nicola Formichetti despre colaborarea casei de moda cu rockerul Marilyn Manson. Acum Saint Laurent dezvaluie intregul proiect menit sa imbine intr-o maniera originala moda si muzica.

De altfel, muzica a facut intotdeauna parte din universul creativ al casei Yves Saint Laurent. Prima conexiune dintre cele doua lumi artistice a fost realizata in 1971, atunci cand Yves Saint Laurent a semnat tinutele mirilor Bianca si Mick Jagger, a caror nunta a avut loc la Saint-Tropez.

Hedi Slimane, numit Creative Director al casei franceze in 2012, continua sa exploateze resursele pe care le pune la dispozitie muzica, iar Saint Laurent Music Project este cea mai recenta dovada. Pe parcursul carierei sale de designer, artisti celebri, printre care David Bowie si membrii trupei The Kills, i-au purtat tinutele. Mai mult decat atat, Slimane a dezvoltat pasiunea sa pentru muzica in cele trei volume ale proiectului fotografic Rock Diary, lansat in 2004.

Marilyn Manson

Courtney Love

Kim Gordon

Ariel Pink

Foto: Hedi Slimane via Hepta.ro

PUBLISHED ON 04.04.2013

more in Newsroom