WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
S-a lansat Libraria Copiilor

S-a lansat Libraria Copiilor

Libraria Copiilor (www.librariacopiilor.ro) este un nou magazin virtual care reuneste o colectie atent alcatuita de carti pentru copiii de toate varstele, dar si titluri care sunt destinate parintilor. Libraria aduna povesti clasice, carti de poezii sau romane celebre ale copilariei, atat titluri romanesti, cat si internationale. La acestea se adauga o selectie vasta de carti psihologice sau gastronomice pentru parinti, manuale si auxiliare scolare.

“«Libraria Copiilor» s-a nascut din dorinta mai mulor parinti de a gasi informatii relevante, cu adevarat utile, despre noile aparitii editoriale de pe piata. In domeniul cartilor pentru copii nu exista o «bursa» a valorilor, asa cum exista pentru literatura obisnuita. Un cititor adult poate gasi imediat cronici si recenzii credibile despre aproape orice carte nou aparuta si isi poate forma rapid o opinie corecta si utila. La o carte pentru copii nu poti sa faci acelasi lucru, fiind nevoit sa te bazezi pe intuitie, noroc sau pe parerile subiective ale altor parinti. Am dorit ca site-ul nostru sa poata oferi o solutie acestei probleme”, subliniaza reprezentantii Librariei Copiilor.

Noua librarie virtuala pentru copii si parinti se pozitioneaza ca oferind “cele mai frumoase carti pentru copii publicate in Romania”. Libraria Copiilor reuneste doar titluri ce contin literatura de calitate si ilustratii realizate de artisti profesionisti, la acestea adaugandu-se o calitate grafica ireprosabila. Multe dintre cartile oferite de Libraria Copiilor beneficiaza de recenzii realizate de scriitori si jurnalisti din sfera culturala, care s-au alaturat acestui proiect. De asemenea, parintii vor putea contribui si ei, direct pe site, cu comentarii si opinii referitoare la cartile prezentate.

Libraria beneficiaza de un sistem intuitiv de cautare a cartilor si de un mod de comanda sigur si rapid, iar plata se poate face inclusiv cu cardul. Catalogul este structurat in categorii clare si sugestive, clasificate dupa criterii utile cum ar fi varsta copiilor, continutul sau pretul. Formularul de comanda este clar si facil, optimizand timpul consumat de client pentru procesarea achizitiei.

PUBLISHED ON 03.11.2011

more in Newsroom