PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Romanian Label, colectia de ii pentru vara 2013

Romanian Label, colectia de ii pentru vara 2013

Astazi, 17 mai, este Ziua Nationala a Iei! Romanian Label a ales sa o celebreze cum se cuvine, prin lansarea celei mai noi colectii de ii dedicate verii din acest an.

Realizate prin imbinarea culorilor pastelate cu nuante intense, piesele colectiei au o croiala lejera ce ofera confort la fiecare purtare. Atentia pentru detalii reprezinta si de aceasta data unul dintre elementele cheie. Broderiile sunt lucrate manual cu fir de moulin pe panza topita.

Odata cu lansarea noilor modele de ii, Romanian Label porneste si o campanie de includere a iei romanesti in garderoba femeilor. “Reinventeaza-ti stilul vestimentar si fii o mandra chic!”, “Poveste pe panza. Fa parte din ea si colinda lumea!”, “Implineste-ti dorinta de a fi unica. Ia-ti o ie pe masura!” si “Celebreaza momentele speciale in stil romanesc. Poarta ie!” sunt cateva dintre indemnurile brandului.

Versatile si vaporoase, iile Romanian Label cu maneca scurta sau lunga, simple, cu motive geometrice sau florale, ofera o vasta deschidere catre stiluri clasice sau avangardiste, traditionale sau nonconformiste. Astfel, creatiile sunt potrivite atat pentru nostalgicii vremurilor trecute, cat si pentru fashionistele contemporane.

Preturile iilor variaza intre 169 si 759 lei, in functie de complexitatea modelului, putand fi comandate pe www.romanianlabel.ro.

Foto si info: Romanian Label

PUBLISHED ON 17.05.2013

more in Newsroom