INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Romanian Label, colectia de ii pentru vara 2013

Romanian Label, colectia de ii pentru vara 2013

Astazi, 17 mai, este Ziua Nationala a Iei! Romanian Label a ales sa o celebreze cum se cuvine, prin lansarea celei mai noi colectii de ii dedicate verii din acest an.

Realizate prin imbinarea culorilor pastelate cu nuante intense, piesele colectiei au o croiala lejera ce ofera confort la fiecare purtare. Atentia pentru detalii reprezinta si de aceasta data unul dintre elementele cheie. Broderiile sunt lucrate manual cu fir de moulin pe panza topita.

Odata cu lansarea noilor modele de ii, Romanian Label porneste si o campanie de includere a iei romanesti in garderoba femeilor. “Reinventeaza-ti stilul vestimentar si fii o mandra chic!”, “Poveste pe panza. Fa parte din ea si colinda lumea!”, “Implineste-ti dorinta de a fi unica. Ia-ti o ie pe masura!” si “Celebreaza momentele speciale in stil romanesc. Poarta ie!” sunt cateva dintre indemnurile brandului.

Versatile si vaporoase, iile Romanian Label cu maneca scurta sau lunga, simple, cu motive geometrice sau florale, ofera o vasta deschidere catre stiluri clasice sau avangardiste, traditionale sau nonconformiste. Astfel, creatiile sunt potrivite atat pentru nostalgicii vremurilor trecute, cat si pentru fashionistele contemporane.

Preturile iilor variaza intre 169 si 759 lei, in functie de complexitatea modelului, putand fi comandate pe www.romanianlabel.ro.

Foto si info: Romanian Label

PUBLISHED ON 17.05.2013

more in Newsroom