PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
“Rochia te face sa te simti femeie”

“Rochia te face sa te simti femeie”

Andreea Esca afiseaza acelasi zambet minunat care te intampina in fiecare seara din spatele micului ecran si atunci cand citeste o stire, dar si cand probeaza o rochie.

Si nu orice rochie. Cea mai indragita prezentatoare de stiri din Romania a ales sa ne sprijine campania purtand o rochie plina de semnificatii: cea pe care a ales-o pentru cununia civila. Intr-o culoare tonica, vesela, optimista exact ca si personalitatea Andreei care te cucereste fara sa-si propuna.

Venita direct de la filmari, Andreea s-a aranjat in doar cateva minute si a trecut apoi fara nicio ezitare de la mimica prietenoasa cu care am discutat despre copii si vacante la imaginea cu care ne-a obisnuit pe sticla. O femeie puternica si eleganta, a carei prestanta crediteaza cel mai bine campania noastra prin simpla prezenta. Caci Andreea Esca este in primul rand o prezenta. Esti asa de obisnuit cu chipul sau incat te astepti sa-ti vorbeasca imediat despre politica mondiala sau criza economica. Dar Andreea este, dincolo de conventia cuvintelor, o prezenta plina de caldura, efervescenta, captivanta prin felul in care cele mai simple povesti capata substanta si farmec. Ne-a vorbit cu deschidere si onestitate despre ziua nuntii sale, despre relatii si "cariera" de mama si a incheiat sedinta foto cu cel mai larg zambet din lume. 

Te invitam sa urmaresti filmuletul realizat de Andreea pentru campania pe tocuri precum si cateva imagini de la filmare. Nu uita, poarta rochie, fii feminina!

PUBLISHED ON 20.07.2009

more in Newsroom