INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
“Rochia te face sa te simti femeie”

“Rochia te face sa te simti femeie”

Andreea Esca afiseaza acelasi zambet minunat care te intampina in fiecare seara din spatele micului ecran si atunci cand citeste o stire, dar si cand probeaza o rochie.

Si nu orice rochie. Cea mai indragita prezentatoare de stiri din Romania a ales sa ne sprijine campania purtand o rochie plina de semnificatii: cea pe care a ales-o pentru cununia civila. Intr-o culoare tonica, vesela, optimista exact ca si personalitatea Andreei care te cucereste fara sa-si propuna.

Venita direct de la filmari, Andreea s-a aranjat in doar cateva minute si a trecut apoi fara nicio ezitare de la mimica prietenoasa cu care am discutat despre copii si vacante la imaginea cu care ne-a obisnuit pe sticla. O femeie puternica si eleganta, a carei prestanta crediteaza cel mai bine campania noastra prin simpla prezenta. Caci Andreea Esca este in primul rand o prezenta. Esti asa de obisnuit cu chipul sau incat te astepti sa-ti vorbeasca imediat despre politica mondiala sau criza economica. Dar Andreea este, dincolo de conventia cuvintelor, o prezenta plina de caldura, efervescenta, captivanta prin felul in care cele mai simple povesti capata substanta si farmec. Ne-a vorbit cu deschidere si onestitate despre ziua nuntii sale, despre relatii si "cariera" de mama si a incheiat sedinta foto cu cel mai larg zambet din lume. 

Te invitam sa urmaresti filmuletul realizat de Andreea pentru campania pe tocuri precum si cateva imagini de la filmare. Nu uita, poarta rochie, fii feminina!

PUBLISHED ON 20.07.2009

more in Newsroom