ARTA & DESIGN

Reinterpretari efemere ale clasicelor chioscuri...

Chioscurile de ziare reprezentau odata un prim popas al diminetilor din…

HOT TREND

Inspiratie in machiaj pentru primavara-vara...

Ochii conturati cu tus negru si buzele evidentiate cu ruj rosu…

STREET STYLE

Primavara denimului

As numi primavara anotimp al stilului. Temperaturile ei ingradesc cel mai…

INSPIRATIE

Dries Van Noten fara Dries...

Dries Van Noten se retrage de la conducerea casei de moda…

INTERVIU

Magia Zanelor de dupa usa...

Magia Zanelor incepe in fata unei usi fermecate, un loc in…

INSPIRATIE

Premiile Oscar 2024. Momente pe...

Cateva ganduri despre premii si discursuri, tinute de pe covorul rosu…

INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

Inspiratie

Umor si activism pe scena de stand-up comedy

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat sa privesc stand-up comedy-ul cu alti ochi… Nu de putine ori cu ei in lacrimi de ras, dar si cu vulnerabilitate, empatie si speranta pentru o lume mai buna. Interactiunea mea cu stand-up comedy-ul a inceput cu stangul. In urma cu multi ani, sa fie vreo 15, am mers la un show intr-un local din Bucuresti. Nu mai tin minte cine a urcat pe scena, dar stiu ca nu am rezonat cu genul de umor ascultat. Se poate ca experienta mea din acea seara sa nu fi fost reprezentativa pentru peisajul stand-up-ului, doar ca nu am simtit curiozitatea de a afla exact ce si cum. Lucrurile s-au schimbat relativ recent cand am intalnit abordari ce calibreaza umorul din experientele pe care viata ni le aduce in cale, fara a-l forta sa fie si unde nu e. Mai mult decat atat, temele de discutie incluse in show-uri, de la inegalitate de gen, la rasism, homofobie, sanatate mintala, maternitate, relatia cu familia sau relatiile de cuplu, creioneaza – uneori pe alocuri, alteori in intregime - o forma de stand-up comedy activist. Poate ti se intampla si tie, dupa un serial care iti place mult, sa nu mai ai un timp rabdarea necesara pentru a te aventura intr-o noua poveste. In urma cu niste luni bune, ma aflam tocmai intr-o astfel ...

Inapoi Inainte

#RimmelxCara

Rimmel London adauga numele Carei Delevingne pe lista ambasadoarelor de brand. In varsta de 23 de ani, topmodelul si actrita londoneza va fi protagonista unor campanii cool si indraznete… asa cum este, de altfel, si stilul ei.

2015 MTV Video Music Awards - Arrivals

„Sunt onorata sa lucrez cu Rimmel. Este primul brand de make-up cu care am facut cunostinta in adolescenta. Sunt o London girl in adevaratul sens al cuvantului si pot spune ca Rimmel reprezinta perfect stilurile edgy si cosmopolite ale orasului,” spune Cara Delevingne.

Despre motivele care au determinat alegerea ei ca noua imagine a brandului, Johanna Bussinelli, Chief Marketing Officer al Colour Cosmetics din cadrul Coty, declara: „Cara este intruparea perfecta a brandului trend-setter Rimmel si a personalitatii sale fresh. Datorita look-ului modern si indraznet, stilului si atitudinii care inspira ideea ca frumusetea adevarata vine din interior, Cara este apreciata la nivel global pentru personalitatea ei si modul in care o exprima. Va fi o completare perfecta in portofoliul brandului, inspirand o noua generatie de femei si prezentand o alta latura a celebrului London Look.” Din portofoliul despre care vorbeste Johanna Bussinelli fac parte nume precum: Kate Moss, Rita Ora, Zooey Deschanel sau Georgia May Jagger.

Succesul profesional al Carei si atitudinea ei nonconformista s-au tradus in Social Media printr-o comunitate impresionanta ce insumeaza 36 de milioane de followers. „Datorita talentelor uimitoare si atitudinii open-minded, ea este o adevarata inspiratie pentru tinerele de pretutindeni. Cara se bucura, de asemenea, de o prezenta remarcabila in online si Social Media, prin intermediul careia Rimmel poate ajunge si se poate adresa consumatorilor din target-ul sau. Este un ambasador British iconic si un partener perfect pentru brand,” adauga Montse Passolas, Vicepresedinte al departamentului de Global Marketing la Rimmel London.

Colaborarea  dintre Cara Delevingne si Rimmel va fi celebrata intr-un mod inedit, si anume printr-o Conferinta Globala de Presa pe Snapchat. Fanii Rimmel vor avea posibilitatea sa adreseze ambasadoarei intrebarile pe care le au in minte, folosind hashtag-ul #RimmelxCara. Conferinta va avea loc pe 15 aprilie 2016, iar Cara va selecta atunci cele mai interesante intrebari si va raspunde la ele LIVE pe Snapchat.

Foto si info: Rimmel London

PUBLISHED ON 13.04.2016

more in Newsroom