HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

#RimmelxCara

Rimmel London adauga numele Carei Delevingne pe lista ambasadoarelor de brand. In varsta de 23 de ani, topmodelul si actrita londoneza va fi protagonista unor campanii cool si indraznete… asa cum este, de altfel, si stilul ei.

2015 MTV Video Music Awards - Arrivals

„Sunt onorata sa lucrez cu Rimmel. Este primul brand de make-up cu care am facut cunostinta in adolescenta. Sunt o London girl in adevaratul sens al cuvantului si pot spune ca Rimmel reprezinta perfect stilurile edgy si cosmopolite ale orasului,” spune Cara Delevingne.

Despre motivele care au determinat alegerea ei ca noua imagine a brandului, Johanna Bussinelli, Chief Marketing Officer al Colour Cosmetics din cadrul Coty, declara: „Cara este intruparea perfecta a brandului trend-setter Rimmel si a personalitatii sale fresh. Datorita look-ului modern si indraznet, stilului si atitudinii care inspira ideea ca frumusetea adevarata vine din interior, Cara este apreciata la nivel global pentru personalitatea ei si modul in care o exprima. Va fi o completare perfecta in portofoliul brandului, inspirand o noua generatie de femei si prezentand o alta latura a celebrului London Look.” Din portofoliul despre care vorbeste Johanna Bussinelli fac parte nume precum: Kate Moss, Rita Ora, Zooey Deschanel sau Georgia May Jagger.

Succesul profesional al Carei si atitudinea ei nonconformista s-au tradus in Social Media printr-o comunitate impresionanta ce insumeaza 36 de milioane de followers. „Datorita talentelor uimitoare si atitudinii open-minded, ea este o adevarata inspiratie pentru tinerele de pretutindeni. Cara se bucura, de asemenea, de o prezenta remarcabila in online si Social Media, prin intermediul careia Rimmel poate ajunge si se poate adresa consumatorilor din target-ul sau. Este un ambasador British iconic si un partener perfect pentru brand,” adauga Montse Passolas, Vicepresedinte al departamentului de Global Marketing la Rimmel London.

Colaborarea  dintre Cara Delevingne si Rimmel va fi celebrata intr-un mod inedit, si anume printr-o Conferinta Globala de Presa pe Snapchat. Fanii Rimmel vor avea posibilitatea sa adreseze ambasadoarei intrebarile pe care le au in minte, folosind hashtag-ul #RimmelxCara. Conferinta va avea loc pe 15 aprilie 2016, iar Cara va selecta atunci cele mai interesante intrebari si va raspunde la ele LIVE pe Snapchat.

Foto si info: Rimmel London

PUBLISHED ON 13.04.2016

more in Newsroom