Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

Recenzie: LINKIN PARK @ Romexpo

Recenzie: LINKIN PARK @ Romexpo

13 000 de fani au participat, aseara, la primul concert Linkin Park in Romania. Chiar si vremea capricioasa din ultimele zile s-a lasat imbunata si nicio picatura de ploaie n-a intervenit printre cele 90 de minute de rock.

Membrii PhenomenOn, urmati de veteranii de la Coma si Zdob si Zdub au incalzit atmosfera, iar la 20.20, Linkin Park a urcat pe scena in uralele si aplauzele publicului. Mike Shinoda, Chester Bennington, Brad Delson, Dave “Phoenix” Farrell, Joe Hahn si Rob Bourdon au inceput in forta cu Faint, de pe cel de-al doilea album al lor, Meteora. Au afisat inca de la bun inceput drapelul tricolor pe scena si fanii le-au raspund fluturand din primul rand steagul Romanei, dar si al Ungariei, Albaniei si al Statelor Unite. “You guys are amazing, thank you so much for joining us!” a spus Chester Bennington unui public foarte divers, de toate varstele.

De la nu metal la punk, trecand prin muzica electronica si hip-hop, americanii s-au intrecut in hituri: New Divide,  Catalyst, What I’ve Done, One Step Closer, Waiting for the End, In The End, Numb… N-au lipsit cele doua piese proaspat lansate de pe mult anticipatul lor album, Living ThingsBurn it Down si Lies Greed Misery.

La In The End, Mike Shinoda a facut o baie de multime atunci cand a coborat de pe scena sa dea mana cu fanii din primele randuri. Piesa care a inchis concertul, Bleed It Out, a fost mixata cu faimoasa Sabotage a celor de la Beastie Boys, un tribut primit cu entuziasm de participanti. La final, Linkin Park si-a luat adio de la public impartind pene de chitara si bete de percutie celor din fata scenei. In mai putin de o jumatate de ora dupa ce-a parasit scena, trupa a decolat catre Nickelsdorf, unde cei sase au programat un show in cadrul Nova Rock Festival.

Setlist complet: Tinfoil Intro / Faint / Papercut / With You / Runaway / Given Up / Blackout / Somewhere I Belong / New Didvide / A Place For My Head / Lies Greed Misery / Points Of Authority / Waiting For The End / Breaking The Habit / Iridescent / Catalyst / What I’ve Done / One Step Closer / Burn It Down / In The End / Numb / Bleed It Out.

Sursa info: Events, Foto: Events/ Cristi Mitrea

PUBLISHED ON 07.06.2012