FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Ready to wear Parlor

Ready to wear Parlor

Veronica Zaharia paseste pe teritoriul ready to wear si lanseaza prima colectie sub umbrela I love Parlor. Asa cum sugereaza numele, noul brand pastreaza elementele emblematice ale designerului roman, dar le declina in piese vestimentare casual, elegante.

“Cred ca era momentul ca valorile ce imi definesc creatiile sa fie transpuse in tinute care se adreseaza femeilor ce doresc sa poarte Parlor zi de zi. <I love Parlor> este de fapt un concept ce va fi actualizat periodic cu noi creatii. Mi l-am imaginat ca un brand casual, cu piese jucause si versatile, in care culorile puternice intalnesc lungimi indraznete si transparente. Principala sursa de inspiratie a acestor creatii sunt personajele de film si benzi desenate,” povesteste Veronica Zaharia, designerul apreciat, pana acum, pentru tinutele de seara si rochiile de mireasa ce-i poarta semnatura.

Taieturile feminine, broderiile aplicate manual, suprapunerile din dantela contribuie la conturarea primelor piese vestimentare I love Parlor, realizate pentru sezonul primavara-vara. Dintre ele, am selectat cinci tinute preferate. Le gasesti pe toate pe  www.parlor.ro.

Foto: Andreea Macri
Model: Adriana Bexa/ MRA Models
Machiaj: Ionela Rusu
Coafura: Isabella Toader
Incaltaminte: Christelen B.

PUBLISHED ON 24.03.2016

more in Newsroom