WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Ready to wear Parlor

Ready to wear Parlor

Veronica Zaharia paseste pe teritoriul ready to wear si lanseaza prima colectie sub umbrela I love Parlor. Asa cum sugereaza numele, noul brand pastreaza elementele emblematice ale designerului roman, dar le declina in piese vestimentare casual, elegante.

“Cred ca era momentul ca valorile ce imi definesc creatiile sa fie transpuse in tinute care se adreseaza femeilor ce doresc sa poarte Parlor zi de zi. <I love Parlor> este de fapt un concept ce va fi actualizat periodic cu noi creatii. Mi l-am imaginat ca un brand casual, cu piese jucause si versatile, in care culorile puternice intalnesc lungimi indraznete si transparente. Principala sursa de inspiratie a acestor creatii sunt personajele de film si benzi desenate,” povesteste Veronica Zaharia, designerul apreciat, pana acum, pentru tinutele de seara si rochiile de mireasa ce-i poarta semnatura.

Taieturile feminine, broderiile aplicate manual, suprapunerile din dantela contribuie la conturarea primelor piese vestimentare I love Parlor, realizate pentru sezonul primavara-vara. Dintre ele, am selectat cinci tinute preferate. Le gasesti pe toate pe  www.parlor.ro.

Foto: Andreea Macri
Model: Adriana Bexa/ MRA Models
Machiaj: Ionela Rusu
Coafura: Isabella Toader
Incaltaminte: Christelen B.

PUBLISHED ON 24.03.2016

more in Newsroom