CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
Profihairshop – magazine de produse profesionale pentru coafura

Profihairshop – magazine de produse profesionale pentru coafura

Profihairshop a inaugurat un nou magazin ce reuneste peste 2500 de produse profesionale de coafura intr-un singur loc. Situat in Piata Victoriei, in cladirea America House din Bucuresti, acesta este cel de-al cincelea magazin de acest fel, dar primul care ofera clientilor sai si serviciile unui salon de infrumusetare.

Hairstilistii devin fideli brandurilor de produse ale caror secrete le-au descoperit in timp, care ii pun in valoare maiestria si care i-au castigat increderea. Tocmai de aceea, alchimia de care are parte parul tau atunci cand pasesti intr-un salon te determina sa-ti doresti sa fie posibila si acasa.

In cadrul evenimentului de lansare, hairstylistul Valentin Ene a dezvaluit cateva dintre tendintele sezonului, insotite de cateva trucuri cu ajutorul carora sa obtinem coafuri extra-sic. In sezonul rece al acestui an, buclele si bentitele din par impletit se afla in topul preferintelor. Sunt usor de realizat si ofera un look ultra-feminin. In materie de cocuri, Valentin ne sugereaza sa alegem cocuri voluminoase, realizate pe parul ondulat, prins simplu in agrafe si fixat cu spray-fixativ, pe care il aplicam de la distanta. In ceea ce priveste bentitele din par, acestea pot fi purtate pe frunte in stilul boem sau ca niste bentite obisnuite.

Cei ce pasesc pragul magazinelor Profihairshop pot achizitiona produse profesionale originale pentru ingrijirea, tratamentul si infrumusetarea parului precum Wella, L’Oreal, Joico, Schwarzkopf, Pur, Cameo, SP, Matrix, Londa, Goldwell si accesorii de ingrijire a parului si produse de cosmetica de unica folosinta.

“Pe langa gamele de produse preferate de romani, in magazinele Profihairshop veti gasi personal specializat in domeniul ingrijirii parului, care ofera vizitatorilor recomandari si solutii personalizate pentru achizitionarea produselor care le sunt necesare. Calitatea produselor este la fel de importanta ca si adresabilitatea, tipul de par si varsta, astfel incat sa se obtina rezultate vizibile, durabile, cu investitii decente”, a declarat Cristina Fleaca, Managing Partner Profihairshop.

Cu o echipa de 40 de angajaČ›i, Profihairshop opereaza in prezent 5 unitati in Romania, amplasate in cele mai importante centre si galerii comerciale din Bucuresti (AFI Palace Cotroceni, Cora Lujerului, Iris Titan Shopping Center), Piata Victoriei – cladirea America House si Sibiu, Galeria Comerciala Real.

Foto: Profihairshop

PUBLISHED ON 13.11.2012

more in Newsroom