HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Profihairshop – magazine de produse profesionale pentru coafura

Profihairshop – magazine de produse profesionale pentru coafura

Profihairshop a inaugurat un nou magazin ce reuneste peste 2500 de produse profesionale de coafura intr-un singur loc. Situat in Piata Victoriei, in cladirea America House din Bucuresti, acesta este cel de-al cincelea magazin de acest fel, dar primul care ofera clientilor sai si serviciile unui salon de infrumusetare.

Hairstilistii devin fideli brandurilor de produse ale caror secrete le-au descoperit in timp, care ii pun in valoare maiestria si care i-au castigat increderea. Tocmai de aceea, alchimia de care are parte parul tau atunci cand pasesti intr-un salon te determina sa-ti doresti sa fie posibila si acasa.

In cadrul evenimentului de lansare, hairstylistul Valentin Ene a dezvaluit cateva dintre tendintele sezonului, insotite de cateva trucuri cu ajutorul carora sa obtinem coafuri extra-sic. In sezonul rece al acestui an, buclele si bentitele din par impletit se afla in topul preferintelor. Sunt usor de realizat si ofera un look ultra-feminin. In materie de cocuri, Valentin ne sugereaza sa alegem cocuri voluminoase, realizate pe parul ondulat, prins simplu in agrafe si fixat cu spray-fixativ, pe care il aplicam de la distanta. In ceea ce priveste bentitele din par, acestea pot fi purtate pe frunte in stilul boem sau ca niste bentite obisnuite.

Cei ce pasesc pragul magazinelor Profihairshop pot achizitiona produse profesionale originale pentru ingrijirea, tratamentul si infrumusetarea parului precum Wella, L’Oreal, Joico, Schwarzkopf, Pur, Cameo, SP, Matrix, Londa, Goldwell si accesorii de ingrijire a parului si produse de cosmetica de unica folosinta.

“Pe langa gamele de produse preferate de romani, in magazinele Profihairshop veti gasi personal specializat in domeniul ingrijirii parului, care ofera vizitatorilor recomandari si solutii personalizate pentru achizitionarea produselor care le sunt necesare. Calitatea produselor este la fel de importanta ca si adresabilitatea, tipul de par si varsta, astfel incat sa se obtina rezultate vizibile, durabile, cu investitii decente”, a declarat Cristina Fleaca, Managing Partner Profihairshop.

Cu o echipa de 40 de angajaČ›i, Profihairshop opereaza in prezent 5 unitati in Romania, amplasate in cele mai importante centre si galerii comerciale din Bucuresti (AFI Palace Cotroceni, Cora Lujerului, Iris Titan Shopping Center), Piata Victoriei – cladirea America House si Sibiu, Galeria Comerciala Real.

Foto: Profihairshop

PUBLISHED ON 13.11.2012

more in Newsroom