WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Profihairshop – magazine de produse profesionale pentru coafura

Profihairshop – magazine de produse profesionale pentru coafura

Profihairshop a inaugurat un nou magazin ce reuneste peste 2500 de produse profesionale de coafura intr-un singur loc. Situat in Piata Victoriei, in cladirea America House din Bucuresti, acesta este cel de-al cincelea magazin de acest fel, dar primul care ofera clientilor sai si serviciile unui salon de infrumusetare.

Hairstilistii devin fideli brandurilor de produse ale caror secrete le-au descoperit in timp, care ii pun in valoare maiestria si care i-au castigat increderea. Tocmai de aceea, alchimia de care are parte parul tau atunci cand pasesti intr-un salon te determina sa-ti doresti sa fie posibila si acasa.

In cadrul evenimentului de lansare, hairstylistul Valentin Ene a dezvaluit cateva dintre tendintele sezonului, insotite de cateva trucuri cu ajutorul carora sa obtinem coafuri extra-sic. In sezonul rece al acestui an, buclele si bentitele din par impletit se afla in topul preferintelor. Sunt usor de realizat si ofera un look ultra-feminin. In materie de cocuri, Valentin ne sugereaza sa alegem cocuri voluminoase, realizate pe parul ondulat, prins simplu in agrafe si fixat cu spray-fixativ, pe care il aplicam de la distanta. In ceea ce priveste bentitele din par, acestea pot fi purtate pe frunte in stilul boem sau ca niste bentite obisnuite.

Cei ce pasesc pragul magazinelor Profihairshop pot achizitiona produse profesionale originale pentru ingrijirea, tratamentul si infrumusetarea parului precum Wella, L’Oreal, Joico, Schwarzkopf, Pur, Cameo, SP, Matrix, Londa, Goldwell si accesorii de ingrijire a parului si produse de cosmetica de unica folosinta.

“Pe langa gamele de produse preferate de romani, in magazinele Profihairshop veti gasi personal specializat in domeniul ingrijirii parului, care ofera vizitatorilor recomandari si solutii personalizate pentru achizitionarea produselor care le sunt necesare. Calitatea produselor este la fel de importanta ca si adresabilitatea, tipul de par si varsta, astfel incat sa se obtina rezultate vizibile, durabile, cu investitii decente”, a declarat Cristina Fleaca, Managing Partner Profihairshop.

Cu o echipa de 40 de angajați, Profihairshop opereaza in prezent 5 unitati in Romania, amplasate in cele mai importante centre si galerii comerciale din Bucuresti (AFI Palace Cotroceni, Cora Lujerului, Iris Titan Shopping Center), Piata Victoriei – cladirea America House si Sibiu, Galeria Comerciala Real.

Foto: Profihairshop

PUBLISHED ON 13.11.2012

more in Newsroom