PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Profihairshop – magazine de produse profesionale pentru coafura

Profihairshop – magazine de produse profesionale pentru coafura

Profihairshop a inaugurat un nou magazin ce reuneste peste 2500 de produse profesionale de coafura intr-un singur loc. Situat in Piata Victoriei, in cladirea America House din Bucuresti, acesta este cel de-al cincelea magazin de acest fel, dar primul care ofera clientilor sai si serviciile unui salon de infrumusetare.

Hairstilistii devin fideli brandurilor de produse ale caror secrete le-au descoperit in timp, care ii pun in valoare maiestria si care i-au castigat increderea. Tocmai de aceea, alchimia de care are parte parul tau atunci cand pasesti intr-un salon te determina sa-ti doresti sa fie posibila si acasa.

In cadrul evenimentului de lansare, hairstylistul Valentin Ene a dezvaluit cateva dintre tendintele sezonului, insotite de cateva trucuri cu ajutorul carora sa obtinem coafuri extra-sic. In sezonul rece al acestui an, buclele si bentitele din par impletit se afla in topul preferintelor. Sunt usor de realizat si ofera un look ultra-feminin. In materie de cocuri, Valentin ne sugereaza sa alegem cocuri voluminoase, realizate pe parul ondulat, prins simplu in agrafe si fixat cu spray-fixativ, pe care il aplicam de la distanta. In ceea ce priveste bentitele din par, acestea pot fi purtate pe frunte in stilul boem sau ca niste bentite obisnuite.

Cei ce pasesc pragul magazinelor Profihairshop pot achizitiona produse profesionale originale pentru ingrijirea, tratamentul si infrumusetarea parului precum Wella, L’Oreal, Joico, Schwarzkopf, Pur, Cameo, SP, Matrix, Londa, Goldwell si accesorii de ingrijire a parului si produse de cosmetica de unica folosinta.

“Pe langa gamele de produse preferate de romani, in magazinele Profihairshop veti gasi personal specializat in domeniul ingrijirii parului, care ofera vizitatorilor recomandari si solutii personalizate pentru achizitionarea produselor care le sunt necesare. Calitatea produselor este la fel de importanta ca si adresabilitatea, tipul de par si varsta, astfel incat sa se obtina rezultate vizibile, durabile, cu investitii decente”, a declarat Cristina Fleaca, Managing Partner Profihairshop.

Cu o echipa de 40 de angajați, Profihairshop opereaza in prezent 5 unitati in Romania, amplasate in cele mai importante centre si galerii comerciale din Bucuresti (AFI Palace Cotroceni, Cora Lujerului, Iris Titan Shopping Center), Piata Victoriei – cladirea America House si Sibiu, Galeria Comerciala Real.

Foto: Profihairshop

PUBLISHED ON 13.11.2012

more in Newsroom