WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Power dressing. Parlor dressing.

Power dressing. Parlor dressing.

Moda anilor in care ne-am trasat primele contururi ale profilului vestimentar continua sa ne influenteze preferintele pe tot parcursul vietii. Pentru Veronica Zaharia, creatoarea din spatele brandului Parlor, este vorba despre moda de la sfarsitul anilor ’80 si inceputul anilor ’90, un interval de timp in care – spune ea – “femeile s-au repozitionat social si si-au castigat definitiv independenta.”

Estetica acelor ani a devenit sursa de inspiratie a colectiei Parlor primavara-vara 2017. “Am ales sa ilustrez acea perioada alaturand elemente ale celor mai importante curente din moda: <power dressing> si grunge. Am fost atrasa de asemenea de pasiunea care exista atunci, aceea de a aduce inapoi, pentru generatia pop, unele dintre taieturile iconice anilor ‘40, pe care le integrez in toate colectiile mele,” povesteste designerul.

Colectia cuprinde 29 de piese vestimentare printre care se regasesc rochii senzuale, cu un impact vizual puternic, un sacou cu umeri supradimensionati, body-uri matasoase, pantaloni tapered care subtiaza talia si au un efect de alungire a picioarelor, dar si pijamale pentru plaja.

Campania de promovare a colectiei poarta semnatura fotografului Andreea Macri si aminteste de stilul nonconformist al celei supranumite “the first lady of grunge”, Courtney Love. Gasesti toate lookurile colectiei pe Parlor.ro.

Photo: Andreea Macri, www.andreeamacri.com
Model: Selina Popa, MRA Models
Make-up: Raluca Craciun
Hair: Alex Claudiu Sarghe
Location: www.uanderful.ro

PUBLISHED ON 23.01.2017

more in Newsroom