INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Plaje celebre devin diorame in miniatura pentru Gucci
Editor's Choice
Autor: Ioana Lovin

Plaje celebre devin diorame in miniatura pentru Gucci

Campania Gucci Resort 2022 prezinta o serie de diorame cu destinatii estivale, in care accesoriile colectiei devin parte din arhitectura locurilor, iar modelele Anok Marial, Matilde Buoso si Ruiqi Jiang, calatoare intr-o lume in miniatura.


Fotograf: Max Siedentopf / Sursa foto: Hepta.ro

Fotograf: Max Siedentopf / Sursa foto: Hepta.ro

Fotograf: Max Siedentopf / Sursa foto: Hepta.ro

Mi-a placut conceptul si am cautat imediat echipa care a gandit si implementat totul. Asa am aflat ca Alessandro Michele este directorul de creatie al campaniei, ca Max Siedentopf este fotograful si art directorul acesteia, ca partea de set design poarta semnatura Victoriei Salomoni si ca animatiile stop-motion sunt realizate de Chris Ullens si Bill Porter.

Apoi, ca Luca Galasso s-a ocupat de styling, de machiaje – Camilla Romagnoli, iar de coafuri – Andrea Martinelli. Si, uite asa, am adaugat cateva conturi noi la grupul celor pe care le urmaream deja in social media.


Fotograf: Max Siedentopf / Sursa foto: Hepta.ro

Colectia Gucci Resort 2022 este inspirata de obiceiul oamenilor de a-si petrece vacanta de vara in locuri cu plaje insorite. Piesele vestimentare si accesoriile sunt gandite pentru astfel de calatorii. Prin urmare, elementele ce tin de estetica si confort sunt puse in echilibru, iar paleta cromatica este una cat se poate de generoasa.

Nu lipsesc palariile si ochelarii de soare, costumele de baie, espadrilele a caror talpa e decorata cu rafie impletita, articole de imbracaminte din tricotaje fine sau matase.


Fotograf: Max Siedentopf / Sursa foto: Hepta.ro

Fotograf: Max Siedentopf / Sursa foto: Hepta.ro

Datorita fotografiilor campaniei, gentile sunt primele piese care mi-au captat atentia. Asezate in dioramele miniaturale, fiecare dintre ele se integreaza in peisajul potrivit. Locurile care au servit ca sursa de inspiratie nu sunt pastrate secret. Numele lor stau inscriptionate pe fiecare accesoriu. Printre ele, Bondi, Cannes, Capri, Hawaii, Miami sau Monte Carlo.


Fotograf: Max Siedentopf / Sursa foto: Hepta.ro

Fotograf: Max Siedentopf / Sursa foto: Hepta.ro

Fotograf: Max Siedentopf / Sursa foto: Hepta.ro

Daca ma intreaba cineva, dioramele inspirate de Capri sunt (printre) favoritele mele, cu stanci abrupte si case in nuante pastelate. Nu am ajuns, pana acum, in acest loc, dar tare mi-ar placea ca situatia sa se schimbe intr-o vara.

Sursa fotografie principala: Hepta.ro / Campanie Gucci / Fotograf: Max Siedentopf

PUBLISHED ON 02.08.2022

more in Fashion Etc