WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Parul prins cu funda neagra
Hot Trend
Autor: Ioana Lovin

Parul prins cu funda neagra

Funda neagra, simpla sau decorata cu elemente diverse, reprezinta un accesoriu clasic pentru par. O poti purta oricand, fara teama ca e demodata. Cu toate astea, sunt perioade in care ea joaca un rol cheie pe scena tendintelor si nu cred ca gresesc daca spun ca una dintre acele perioade este acum.


Jennie Kim / Sursa foto: Hepta.ro

Cand m-am uitat la fotografiile de street style de la evenimentele Saptamana Modei de anul acesta, parul prins cu o funda neagra (sau mai multe) a devenit un element recurent. Mi-a atras atentia din nou zilele trecute, in timp ce rasfoiam online printre fotografiile din timpul Festivalului de Film de la Cannes. Un semn clar pentru mine ca funda neagra e un accesoriu care poate descifra aproape orice cod vestimentar.

Consider accesoriile statement un simbol pentru o zi buna si un mod la indemana de a schimba lookul unei coafuri simple. De altfel, parul celor din imagini e cand prins in coada sau intr-o impletitura rasucita, cand lasat liber. Nimic cu adevarat special. In oricare dintre situatii, detaliul care face ca rezultatul sa fie, totusi, special e funda neagra.


Jennie Kim / Sursa foto: Hepta.ro


Hannah Quinlivan / Sursa foto: Hepta.ro


Angele / Sursa foto: Hepta.ro


Beatrice Granno / Sursa foto: Hepta.ro


Ana Clara Benevides / Sursa foto: Hepta.ro


Fer Millan / Sursa foto: Hepta.ro


Anna Rosa Vitiello / Sursa foto: Hepta.ro

Sursa fotografie principala: Hepta.ro / In imagine este Jennie Kim

PUBLISHED ON 29.05.2023

more in Fashion Etc