INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Parlor Bridal 2018

Parlor Bridal 2018

Dupa cateva teasere in social media, Parlor a dezvaluit de curand intreaga colectie Bridal pentru 2018, prin intermediul campaniei fotografiate de Andreea Macri. 11 rochii fluide, dezvoltate in jurul conceptului “iconic-redefinit” sunt insotite, pentru prima oara, de o serie de piese de lenjerie intima.

Pentru anul viitor, designerul Veronica Zaharia continua traditia de a reinterpreta forme clasice, pastrand echilibrul dintre sofisticat si usor de purtat. Preferata mea este, cu siguranta, rochia cu umeri cazuti si maneci bufante. “Atunci cand creez o tinuta, in prim plan, am mereu trei aspecte de care tin cont: persoana pentru care creez, modul in care aceasta se va simti in momentul in care va purta piesele concepute de mine si, evident, designul pieselor. Nunta trebuie sa fie un moment de bucurie si o seara in care avem ocazia sa stralucim si sa petrecem alaturi de cei mai dragi oameni din viata noastra. Acesta este principalul motiv pentru care am cautat sa redau sentimentul de relaxare, dar si aspectul sofisticat si pretios pe care il poate oferi o tinuta aparent simpla,” povesteste ea.

Designerul nu s-a oprit la nunta in sine si, prin intermediul articolelor de lenjerie realizate, a dus mai departe conceptul rochiilor pana in luna de miere. “Piesele din aceasta colectie isi propun sa recreeze imaginea romantica a evenimentului nuntii, de data asta intr-un cadru intim. Fiecare piesa este gandita pentru a putea fi comandata impreuna cu rochia de mireasa, cu detaliile si tesaturile rochiei.”

Colectia Parlor Bridal 2018 este disponibila in prezent in showroom-ul din Bucuresti, de pe strada Armeneasca 12, la etajul 1.

Fotografii: Andreea Macri
Model: Aisha Med, MRA Models
Make-up: Tania Cozma

PUBLISHED ON 15.09.2017

more in Fashion Etc