FEMEI CARE NE INSPIRA

Andreea Caranda, a life of...

 Andreea Caranda, producatorul executiv de la “Vorbeste Lumea”, aniverseaza azi, impreuna…

CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
Terre de Lumiere. L’Occitane.

Terre de Lumiere. L’Occitane.

Un parfum jongleaza cu emotiile. Atunci cand iti apropii nasul de incheietura mainii pe care ai pulverizat cateva picaturi aromate, inchizi ochii, iar notele olfactive parca prind contur in mintea ta. Daca rezonezi cu starea care te invaluie, ai gasit parfumul castigator.

E fascinant cum parfumierii reusesc sa spuna povesti stabilind corespondente intre cuvinte si notele olfactive. Cea mai recenta poveste despre care am aflat este cea spusa de creatorii Calice Becker, Shyamala Maisondieu si Nadege Le Garlantezec prin intermediul Terre de Lumiere de la L’Occitane, un parfum realizat in parteneriat cu Givaudan.

Sursa lor de inspiratie a pornit de la lumina calda care cade peste campurile de flori si lavanda din Provence la ora aurie, acel interval scurt de timp chiar inainte de apusul soarelui.

“Acest parfum reprezinta o noua etapa pentru L’Occitane, fiind axat pe sentiment, punand emotia in centru. Este o discontinuitate fata de capitolele anterioare, unde accentul era pus pe un singur ingredient. Terre de Lumiere este o compozitie multi-fatetata, cu un buchet complex de note”, spune Nadege Le Garlantezec.

In compozitia parfumului se regasesc ingrediente naturale in procent de 50% si materii prime rare Orpurs: bergamota, seminte de ambrette, lavanda, ceara de albine si boabe de tonka. Mierea de lavanda, un ingredient reper pentru Provence, este cea care confera nota de mijloc gurmanda, dulceaga.

“Prin Terre de Lumiere, L’Occitane pune bazele unei noi categorii in parfumeria internationala, un demers curajos, dar in acelasi timp firesc pentru noi. Regiunea Provence este chintesenta tuturor produselor noastre si suntem deosebit de incantati sa putem aduce si in Romania povestea orei de aur din tinutul luminii. Aceasta emotie este ceea ce confera unicitate experientei Terre de Lumiere”, a declarat Nicolas Guillemet, Head Of Export Europe, Middle-East & Africa pentru L’Occitane International SA.

Gama Terre de Lumiere include apa de parfum, varianta de 50 si 90 ml, un gel de dus, o lotiune de corp, crema de maini si un sapun parfumat. Daca ti-a starnit curiozitatea, o gasesti in magazinele L’Occitane si in farmaciile Sensiblu selectionate.

Foto: L’Occitane

PUBLISHED ON 21.02.2017

more in Newsroom