INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Pandora Valentine’s – o colectie cu dragoste

In talismanele sale, Pandora pastreaza cele mai dragi povesti. Dedicat iubirii, cel mai recent capitol, intitulat Valentine's, transforma simbolurile care definesc aceasta sarbatoare in bijuterii cu detalii feminine si margini fatetate.

Colectia este compusa din talismane pave, in forma de inima, din inele din argint 925 cu zirconiu cubic, din pandantivul “LOVE”, precum si din inimioare colorate, care se poarta pe o bratara minimalista, de tip bangle.

In februarie, Pandora vine si cu o oferta speciala!

Cumpara orice produs din colectia de Valentine’s a PANDORA si vei beneficia de o reducere de 50% pentru al doilea produs. Bonus la cumparaturi de peste 499 RON: primesti o cutie de bijuterii in forma de inima. (Oferta valabila de pe 7 pana pe 16 februarie 2014, in limita stocului disponibil, in magazinele PANDORA sau in magazinele partenere participante. Oferta nu poate fi cumulata cu nicio alta promotie sau reducere. Discount-ul de 50% este valabil pentru produsul cu pret mai mic.) Afla mai multe detalii in magazine!

Foto si info: Pandora

PUBLISHED ON 04.02.2014

more in Fashion Etc