WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

PANDORA Essence Collection

'Pe tine ce valori te definesc?' Peste 7500 de femei au oferit raspunsurile lor la intrebare, iar acestea au devenit sursa de inspiratie care a conturat colectia Pandora Essence. Increderea, onestitatea, sanatatea, iubirea, respectul, fericirea sau pacea se regasesc printre cele mai pretuite valori mentionate de cele care au participat la studiu.

Dorind sa se distanteze de ritmul alert in care traiesc si de volatilitatea lumii contemporane, femeile se intorc spre sine si se reconecteaza la ceea ce le reprezinta de fapt. Pornind de la aceste nevoi identificate, echipa Pandora a evidentiat patru tendinte importante – armonia, angajamentul, puterea si apartenenta – care le vor influenta creatiile viitoare. Essence Collection include o bratara din argint 925 si 24 de talismane care pot fi montate pe ea, toate finisate manual, din metale si pietre pretioase, ale caror simboluri cristalizeaza 24 de valori personale.

Noua bratara este mai supla, iar talismanele au un sistem de prindere unic si pot fi asezate si fixate oriunde pe bratara, creand un look elegant si armonios. In functie de personalitatea si de stilul fiecarei femei, bratara poate fi impodobita cu talismanele care le definesc.

Colectia este disponibila in magazinele Pandora din martie 2014.

Foto si info: Pandora

PUBLISHED ON 14.03.2014

more in Fashion Etc