AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Padurea de argint. Iutta: Conduri cu dor.

Padurea de argint. Iutta: Conduri cu dor.

Iutta, brandul cu dor de romanesc, lanseaza prima sa colectie de incaltaminte cu motive traditionale, pe 2 aprilie la Galateca. Intr-un decor ce are ca tematica padurea de argint, noua linie “Conduri cu dor”  va fi expusa in vitrina galeriei de arta contemporana ca parte din proiectul “Maiastra Design”. Conceptul va da viata elementelor de inspiratie eminesciana intr-un set-up organic axat pe eleganta mesteacanului.

“In jurul brandului Iutta se afla mereu o poveste. Padurea de argint e o fuziune modernista a elementelor din natura, redand mestecenii din opera lui Eminescu. Decorul dezvolta vizual acest concept si pune in scena colectia, dandu-i viata,” spune Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta, despre set-up-ul organic creat de Iutta impreuna cu atelierul NO NO NO.

Inainte de a fi lansat pentru prima data in tara, decorul a fost prezentat in exclusivitate la targul Global Destination for Shoes and Accesories (GDS) din Dusseldorf, alaturi de cea mai noua linie de genti, accesorii si incaltaminte Iutta ce vor fi disponibile acum spre achizitionare in shopul NeoGalateca afiliat galeriei.

Afis Padurea de argint FINAL

Prima colectie Iutta de incaltaminte este definita de culori, forme si texturi inspirate din natura. Linia acestui sezon este un dans al formelor si broderiilor, cu variatii de design care aduc in contemporan simboluri ancestrale. De la pantofi cu toc la pantofi platforma, cizme si ghete, noua gama introduce eleganta motivelor brodate in accesoriile unei tinute zilnice. Noua colectie de incaltaminte este disponibila pe site-ul iutta.ro.

conduricudor (1)

conduricudor (3)

Pe parcursul evenimentului de lansare, invitatii vor asterne pe hartie cu ajutorul masinilor de scris cele mai frumoase ganduri, conturand impreuna propria poveste. Povestitori vor fi Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta, alaturi de Silvia Cristescu, fashion editor si stilist pentru Viva!.

PARTENERI MEDIA: Euforia Lifestyle TV, fpeople.ro, The ONE, Petocuri.ro – Cea mai selecta comunitate de femei, GLAMOUR, InStilulMeu.ro, Business Review, Elegantine, Bookblog.ro, Weart.ro, Revistaescu.ro.
PARTENERI: Galateca, NO NO NO, Materia.
SPONSOR PRINCIPAL:  Editura Litera
SPONSORI: Bacania ROD, Domeniile Samburesti AQUA Carpatica, Centrul Shakti, Proud To Be Romanian, Minuni.ro,  Sis’n’Me.

Despre Iutta
Iutta este un brand premium ce se inspira dintr-un puternic simt al identitatii, transpus prin arta mestesugului intr-un design cu motive folclorice brodate in piele. Astfel, traditiile si culturile locale sunt sintetizate prin tehnologii inovative intr-un concept universal, descris de emotii si povesti.

Mai multe detalii pe www.iutta.ro si Facebook Iutta.

Conduri cu dor

PUBLISHED ON 30.03.2015

more in Fashion Etc