EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Padurea de argint. Iutta: Conduri cu dor.

Padurea de argint. Iutta: Conduri cu dor.

Iutta, brandul cu dor de romanesc, lanseaza prima sa colectie de incaltaminte cu motive traditionale, pe 2 aprilie la Galateca. Intr-un decor ce are ca tematica padurea de argint, noua linie “Conduri cu dor”  va fi expusa in vitrina galeriei de arta contemporana ca parte din proiectul “Maiastra Design”. Conceptul va da viata elementelor de inspiratie eminesciana intr-un set-up organic axat pe eleganta mesteacanului.

“In jurul brandului Iutta se afla mereu o poveste. Padurea de argint e o fuziune modernista a elementelor din natura, redand mestecenii din opera lui Eminescu. Decorul dezvolta vizual acest concept si pune in scena colectia, dandu-i viata,” spune Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta, despre set-up-ul organic creat de Iutta impreuna cu atelierul NO NO NO.

Inainte de a fi lansat pentru prima data in tara, decorul a fost prezentat in exclusivitate la targul Global Destination for Shoes and Accesories (GDS) din Dusseldorf, alaturi de cea mai noua linie de genti, accesorii si incaltaminte Iutta ce vor fi disponibile acum spre achizitionare in shopul NeoGalateca afiliat galeriei.

Afis Padurea de argint FINAL

Prima colectie Iutta de incaltaminte este definita de culori, forme si texturi inspirate din natura. Linia acestui sezon este un dans al formelor si broderiilor, cu variatii de design care aduc in contemporan simboluri ancestrale. De la pantofi cu toc la pantofi platforma, cizme si ghete, noua gama introduce eleganta motivelor brodate in accesoriile unei tinute zilnice. Noua colectie de incaltaminte este disponibila pe site-ul iutta.ro.

conduricudor (1)

conduricudor (3)

Pe parcursul evenimentului de lansare, invitatii vor asterne pe hartie cu ajutorul masinilor de scris cele mai frumoase ganduri, conturand impreuna propria poveste. Povestitori vor fi Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta, alaturi de Silvia Cristescu, fashion editor si stilist pentru Viva!.

PARTENERI MEDIA: Euforia Lifestyle TV, fpeople.ro, The ONE, Petocuri.ro – Cea mai selecta comunitate de femei, GLAMOUR, InStilulMeu.ro, Business Review, Elegantine, Bookblog.ro, Weart.ro, Revistaescu.ro.
PARTENERI: Galateca, NO NO NO, Materia.
SPONSOR PRINCIPAL:  Editura Litera
SPONSORI: Bacania ROD, Domeniile Samburesti AQUA Carpatica, Centrul Shakti, Proud To Be Romanian, Minuni.ro,  Sis’n’Me.

Despre Iutta
Iutta este un brand premium ce se inspira dintr-un puternic simt al identitatii, transpus prin arta mestesugului intr-un design cu motive folclorice brodate in piele. Astfel, traditiile si culturile locale sunt sintetizate prin tehnologii inovative intr-un concept universal, descris de emotii si povesti.

Mai multe detalii pe www.iutta.ro si Facebook Iutta.

Conduri cu dor

PUBLISHED ON 30.03.2015

more in Fashion Etc