INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

INSPIRATIE

O canapea, mai multe mese...

Trendul de a aseza mai multe mese de cafea in fata…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Padurea de argint. Iutta: Conduri cu dor.

Padurea de argint. Iutta: Conduri cu dor.

Iutta, brandul cu dor de romanesc, lanseaza prima sa colectie de incaltaminte cu motive traditionale, pe 2 aprilie la Galateca. Intr-un decor ce are ca tematica padurea de argint, noua linie “Conduri cu dor”  va fi expusa in vitrina galeriei de arta contemporana ca parte din proiectul “Maiastra Design”. Conceptul va da viata elementelor de inspiratie eminesciana intr-un set-up organic axat pe eleganta mesteacanului.

“In jurul brandului Iutta se afla mereu o poveste. Padurea de argint e o fuziune modernista a elementelor din natura, redand mestecenii din opera lui Eminescu. Decorul dezvolta vizual acest concept si pune in scena colectia, dandu-i viata,” spune Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta, despre set-up-ul organic creat de Iutta impreuna cu atelierul NO NO NO.

Inainte de a fi lansat pentru prima data in tara, decorul a fost prezentat in exclusivitate la targul Global Destination for Shoes and Accesories (GDS) din Dusseldorf, alaturi de cea mai noua linie de genti, accesorii si incaltaminte Iutta ce vor fi disponibile acum spre achizitionare in shopul NeoGalateca afiliat galeriei.

Afis Padurea de argint FINAL

Prima colectie Iutta de incaltaminte este definita de culori, forme si texturi inspirate din natura. Linia acestui sezon este un dans al formelor si broderiilor, cu variatii de design care aduc in contemporan simboluri ancestrale. De la pantofi cu toc la pantofi platforma, cizme si ghete, noua gama introduce eleganta motivelor brodate in accesoriile unei tinute zilnice. Noua colectie de incaltaminte este disponibila pe site-ul iutta.ro.

conduricudor (1)

conduricudor (3)

Pe parcursul evenimentului de lansare, invitatii vor asterne pe hartie cu ajutorul masinilor de scris cele mai frumoase ganduri, conturand impreuna propria poveste. Povestitori vor fi Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta, alaturi de Silvia Cristescu, fashion editor si stilist pentru Viva!.

PARTENERI MEDIA: Euforia Lifestyle TV, fpeople.ro, The ONE, Petocuri.ro – Cea mai selecta comunitate de femei, GLAMOUR, InStilulMeu.ro, Business Review, Elegantine, Bookblog.ro, Weart.ro, Revistaescu.ro.
PARTENERI: Galateca, NO NO NO, Materia.
SPONSOR PRINCIPAL:  Editura Litera
SPONSORI: Bacania ROD, Domeniile Samburesti AQUA Carpatica, Centrul Shakti, Proud To Be Romanian, Minuni.ro,  Sis’n’Me.

Despre Iutta
Iutta este un brand premium ce se inspira dintr-un puternic simt al identitatii, transpus prin arta mestesugului intr-un design cu motive folclorice brodate in piele. Astfel, traditiile si culturile locale sunt sintetizate prin tehnologii inovative intr-un concept universal, descris de emotii si povesti.

Mai multe detalii pe www.iutta.ro si Facebook Iutta.

Conduri cu dor

PUBLISHED ON 30.03.2015

more in Fashion Etc