WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Padurea de argint. Iutta: Conduri cu dor.

Padurea de argint. Iutta: Conduri cu dor.

Iutta, brandul cu dor de romanesc, lanseaza prima sa colectie de incaltaminte cu motive traditionale, pe 2 aprilie la Galateca. Intr-un decor ce are ca tematica padurea de argint, noua linie “Conduri cu dor”  va fi expusa in vitrina galeriei de arta contemporana ca parte din proiectul “Maiastra Design”. Conceptul va da viata elementelor de inspiratie eminesciana intr-un set-up organic axat pe eleganta mesteacanului.

“In jurul brandului Iutta se afla mereu o poveste. Padurea de argint e o fuziune modernista a elementelor din natura, redand mestecenii din opera lui Eminescu. Decorul dezvolta vizual acest concept si pune in scena colectia, dandu-i viata,” spune Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta, despre set-up-ul organic creat de Iutta impreuna cu atelierul NO NO NO.

Inainte de a fi lansat pentru prima data in tara, decorul a fost prezentat in exclusivitate la targul Global Destination for Shoes and Accesories (GDS) din Dusseldorf, alaturi de cea mai noua linie de genti, accesorii si incaltaminte Iutta ce vor fi disponibile acum spre achizitionare in shopul NeoGalateca afiliat galeriei.

Afis Padurea de argint FINAL

Prima colectie Iutta de incaltaminte este definita de culori, forme si texturi inspirate din natura. Linia acestui sezon este un dans al formelor si broderiilor, cu variatii de design care aduc in contemporan simboluri ancestrale. De la pantofi cu toc la pantofi platforma, cizme si ghete, noua gama introduce eleganta motivelor brodate in accesoriile unei tinute zilnice. Noua colectie de incaltaminte este disponibila pe site-ul iutta.ro.

conduricudor (1)

conduricudor (3)

Pe parcursul evenimentului de lansare, invitatii vor asterne pe hartie cu ajutorul masinilor de scris cele mai frumoase ganduri, conturand impreuna propria poveste. Povestitori vor fi Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta, alaturi de Silvia Cristescu, fashion editor si stilist pentru Viva!.

PARTENERI MEDIA: Euforia Lifestyle TV, fpeople.ro, The ONE, Petocuri.ro – Cea mai selecta comunitate de femei, GLAMOUR, InStilulMeu.ro, Business Review, Elegantine, Bookblog.ro, Weart.ro, Revistaescu.ro.
PARTENERI: Galateca, NO NO NO, Materia.
SPONSOR PRINCIPAL:  Editura Litera
SPONSORI: Bacania ROD, Domeniile Samburesti AQUA Carpatica, Centrul Shakti, Proud To Be Romanian, Minuni.ro,  Sis’n’Me.

Despre Iutta
Iutta este un brand premium ce se inspira dintr-un puternic simt al identitatii, transpus prin arta mestesugului intr-un design cu motive folclorice brodate in piele. Astfel, traditiile si culturile locale sunt sintetizate prin tehnologii inovative intr-un concept universal, descris de emotii si povesti.

Mai multe detalii pe www.iutta.ro si Facebook Iutta.

Conduri cu dor

PUBLISHED ON 30.03.2015

more in Fashion Etc