FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Ochelarii de soare, un accesoriu statement

Ochelarii de soare, un accesoriu statement

Rame in culori ce amintesc de pastelurile delicioase ale prajiturilor macarons, lentile cu efect de oglinda, forme rotunjite... In materie de ochelari de soare, acestea sunt trei dintre elementele care dicteaza tendintele verii 2014.

Dincolo de rolul lor de a proteja ochii de efectele nocive ale razelor ultraviolete, ochelarii de soare s-au transformat de mult timp intr-un accesoriu cool. Pentru inspiratie, ne-am indreptat atentia spre ce tipuri de design au convins celebritatile in acest sezon.

Ne-au atras atentia ochelarii de un verde fistic, alesi de Jessica Biel, precum si modelele supradimensionate pe care le poarta cu extravaganta Gwen Stefani. Iar daca am vorbit despre extravaganta, nu o puteam trece cu vederea pe Lady Gaga, care poarta in imagine un model cu rame metalice, rotunde si lentile maro. Ne place si felul in care designul clasic cu un “twist” modern se armonizeaza cu eleganta sic a lui Marion Cotillard.
Fie ca e vorba de piese vestimentare sau de accesorii, Dita von Teese opteaza pentru reinterpretari moderne ale unor piese retro, emblematice. Numele ei i-a inspirat pe Jeff Solorio si pe John Juniper in conturarea brandului de succes Dita, iar, de curand, artista burlesca a realizat in colaborare cu Dita o linie de ochelari de soare, inspirata de stilul ei. Devine astfel cat se poate de firesc faptul ca artista se regaseste si printre sursele noastre de inspiratie. Dita este unul dintre brandurile renumite in intreaga lume care se regasesc in portofoliul magazinului sunglasscurator.com.

Foto: Hepta.ro, sunglasscurator.com, asos.com

PUBLISHED ON 22.05.2014

more in Fashion Etc