WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Ochelarii de soare, un accesoriu statement

Ochelarii de soare, un accesoriu statement

Rame in culori ce amintesc de pastelurile delicioase ale prajiturilor macarons, lentile cu efect de oglinda, forme rotunjite... In materie de ochelari de soare, acestea sunt trei dintre elementele care dicteaza tendintele verii 2014.

Dincolo de rolul lor de a proteja ochii de efectele nocive ale razelor ultraviolete, ochelarii de soare s-au transformat de mult timp intr-un accesoriu cool. Pentru inspiratie, ne-am indreptat atentia spre ce tipuri de design au convins celebritatile in acest sezon.

Ne-au atras atentia ochelarii de un verde fistic, alesi de Jessica Biel, precum si modelele supradimensionate pe care le poarta cu extravaganta Gwen Stefani. Iar daca am vorbit despre extravaganta, nu o puteam trece cu vederea pe Lady Gaga, care poarta in imagine un model cu rame metalice, rotunde si lentile maro. Ne place si felul in care designul clasic cu un “twist” modern se armonizeaza cu eleganta sic a lui Marion Cotillard.
Fie ca e vorba de piese vestimentare sau de accesorii, Dita von Teese opteaza pentru reinterpretari moderne ale unor piese retro, emblematice. Numele ei i-a inspirat pe Jeff Solorio si pe John Juniper in conturarea brandului de succes Dita, iar, de curand, artista burlesca a realizat in colaborare cu Dita o linie de ochelari de soare, inspirata de stilul ei. Devine astfel cat se poate de firesc faptul ca artista se regaseste si printre sursele noastre de inspiratie. Dita este unul dintre brandurile renumite in intreaga lume care se regasesc in portofoliul magazinului sunglasscurator.com.

Foto: Hepta.ro, sunglasscurator.com, asos.com

PUBLISHED ON 22.05.2014

more in Fashion Etc