INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Noul parfum Dior Addict Eau Delice, intruchipat de Daphne Groeneveld

Noul parfum Dior Addict Eau Delice, intruchipat de Daphne Groeneveld

'Am gustat din plin privilegiile unei tinereti zbuciumate, varsta la care dansezi zi si noapte, indiferent de ce se intampla in jurul tau, varsta iubirilor lipsite de griji', spunea Christian Dior. Noul parfum Dior Addict Eau Delice vorbeste despre acea varsta si intruchipeaza o femeie ce debordeaza de energie, cu o frumusete gratioasa, mers de felina, privire seducatoare si cu o atitudine dezinvolta. Reprezentat de Daphne Groeneveld, Eau Delice este un parfum proaspat si senzual, un cocktail plin de 'joie-de-vivre'.

Prin noul Eau Delice, Francois Demachy a compus un parfum menit sa te farmece instant, cu aroma sa usor de purtat si usor de iubit. “Numele Eau Delice creioneaza o imagine precisa asupra parfumului. Este un parfum <delicios> care nu poate fi apreciat la adevarata sa valoare decat dupa ce il gusti”, spune acesta. Nota de varf te invaluie cu o aroma delicata si ascutita in acelasi timp, datorita esentei de merisor. Apoi, baza florala a parfumului te cucereste cu esente unice de iasomie Grandiflorum din India si Egipt si Ylang Ylang Mahoran. Pe fundal, moscul alb vine sa adauge densitate si distinctie intregii compozitii.

 

Scaune rosii pe terasa Senequier, plaja La Madrague si strazile inguste, pline de farmec, din Saint-Tropez, portul emblematic al elegantei. Cu parul ei blond dezordonat, eroina Dior Addict pare desprinsa din imaginile de neuitat din “Et Dieu Crea la Femme”, in regia lui Roger Vadim. Asemenea personajului interpretat de Brigitte Bardot in acest film claisc, eroina Dior Addict se elibereaza de conventii si traieste viata ca pe o joaca, mereu dezinvolta si autentica.

Foto, video si info: Dior

PUBLISHED ON 25.06.2013

more in Newsroom