PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Noua colectie de make-up de la No7

Noua colectie de make-up de la No7

Anul acesta, No7 se reinventeaza si lanseaza o noua gama de make-up adaptata cerintelor femeilor moderne. Usor de aplicat, noile produse sunt potrivite pentru recrearea oricarui look in trend, de la machiajele nude la cele cu buze in culori intense si pana la privirile seducatoare 'cat eyes' sau 'smokey'.

Iata cateva dintre noile produse lansate!

Special conceput pentru toate tipurile de ten, fondul de ten „Stay Perfect” (74,9 lei) are o textura usoara, acopera ridurile fine si petele, rezistand pe piele pana la 8 ore. Pentru tenul mixt sau gras, fondul de ten matifiant „Beautifully Matte” (72,9 lei) este alegerea potrivita. Are o formula special conceputa pe baza de pudra, care absoarbe excesul de sebum si hidrateaza exact acolo unde este nevoie.

Pentru mascarea imperfectiunilor – de la ochi obositi, la cearcane sau riduri, No7 a creat corectoarele „Radiant Glow” (59,9 lei), care au o pensula aplicatoare incorporata ce le face usor de folosit.

Noua colectie de mascara (de la 52,9 lei pana la 54,9 lei) ofera genelor volum, alungire si curbare. In ceea ce priveste fardurile de pleoape, noua gama prezinta o paleta larga de culori: de la nuante calde pentru lookuri naturale pana la tonurile tari si indraznete, pentru machiaje cu personalitate. (Fardurile de pleoape trio 49,9 lei)

In Marea Britanie, No7 este cea mai bine vanduta gama de produse cosmetice si de ingrijire a pielii. In Romania, gama No7 este comercializata prin intermediul farmaciilor Sensiblu. Toate formulele produselor sunt hipoalergenice si testate dermatologic.

Foto si info: No7

PUBLISHED ON 29.04.2013

more in Newsroom