RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Noua colectie de make-up de la No7

Noua colectie de make-up de la No7

Anul acesta, No7 se reinventeaza si lanseaza o noua gama de make-up adaptata cerintelor femeilor moderne. Usor de aplicat, noile produse sunt potrivite pentru recrearea oricarui look in trend, de la machiajele nude la cele cu buze in culori intense si pana la privirile seducatoare 'cat eyes' sau 'smokey'.

Iata cateva dintre noile produse lansate!

Special conceput pentru toate tipurile de ten, fondul de ten „Stay Perfect” (74,9 lei) are o textura usoara, acopera ridurile fine si petele, rezistand pe piele pana la 8 ore. Pentru tenul mixt sau gras, fondul de ten matifiant „Beautifully Matte” (72,9 lei) este alegerea potrivita. Are o formula special conceputa pe baza de pudra, care absoarbe excesul de sebum si hidrateaza exact acolo unde este nevoie.

Pentru mascarea imperfectiunilor – de la ochi obositi, la cearcane sau riduri, No7 a creat corectoarele „Radiant Glow” (59,9 lei), care au o pensula aplicatoare incorporata ce le face usor de folosit.

Noua colectie de mascara (de la 52,9 lei pana la 54,9 lei) ofera genelor volum, alungire si curbare. In ceea ce priveste fardurile de pleoape, noua gama prezinta o paleta larga de culori: de la nuante calde pentru lookuri naturale pana la tonurile tari si indraznete, pentru machiaje cu personalitate. (Fardurile de pleoape trio 49,9 lei)

In Marea Britanie, No7 este cea mai bine vanduta gama de produse cosmetice si de ingrijire a pielii. In Romania, gama No7 este comercializata prin intermediul farmaciilor Sensiblu. Toate formulele produselor sunt hipoalergenice si testate dermatologic.

Foto si info: No7

PUBLISHED ON 29.04.2013

more in Newsroom