INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Noua colectie de make-up de la No7

Noua colectie de make-up de la No7

Anul acesta, No7 se reinventeaza si lanseaza o noua gama de make-up adaptata cerintelor femeilor moderne. Usor de aplicat, noile produse sunt potrivite pentru recrearea oricarui look in trend, de la machiajele nude la cele cu buze in culori intense si pana la privirile seducatoare 'cat eyes' sau 'smokey'.

Iata cateva dintre noile produse lansate!

Special conceput pentru toate tipurile de ten, fondul de ten „Stay Perfect” (74,9 lei) are o textura usoara, acopera ridurile fine si petele, rezistand pe piele pana la 8 ore. Pentru tenul mixt sau gras, fondul de ten matifiant „Beautifully Matte” (72,9 lei) este alegerea potrivita. Are o formula special conceputa pe baza de pudra, care absoarbe excesul de sebum si hidrateaza exact acolo unde este nevoie.

Pentru mascarea imperfectiunilor – de la ochi obositi, la cearcane sau riduri, No7 a creat corectoarele „Radiant Glow” (59,9 lei), care au o pensula aplicatoare incorporata ce le face usor de folosit.

Noua colectie de mascara (de la 52,9 lei pana la 54,9 lei) ofera genelor volum, alungire si curbare. In ceea ce priveste fardurile de pleoape, noua gama prezinta o paleta larga de culori: de la nuante calde pentru lookuri naturale pana la tonurile tari si indraznete, pentru machiaje cu personalitate. (Fardurile de pleoape trio 49,9 lei)

In Marea Britanie, No7 este cea mai bine vanduta gama de produse cosmetice si de ingrijire a pielii. In Romania, gama No7 este comercializata prin intermediul farmaciilor Sensiblu. Toate formulele produselor sunt hipoalergenice si testate dermatologic.

Foto si info: No7

PUBLISHED ON 29.04.2013

more in Newsroom