INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Noaptea Alba a Fotografiei @ Bucuresti

Noaptea Alba a Fotografiei @ Bucuresti

Pe 27 iunie, prima editie a Noptii Albe a Fotografiei aduce impreuna expozitii foto dintre cele mai diverse, ce se vor desfasura in aproape 40 de locatii din Bucuresti. Galerii de arta, cafenele, cluburi, restaurante si sedii de companii s-au alaturat acestui proiect, devenind parte din traseul povestilor in imagini ce va culmina cu o petrecere in Club Control, unde va concerta trupa Suie Paparude.

Nocturist de Igu Cristian Vasile, expozitia de grup Love Issue, Meanwhile in Zarnesti de Sergiu Mihaescu, Urban de Vlad Eftenie, Andreea Elisei, Ionut Staicu, Mihnea Ghildus, Animat (Tamina Ioana Puica) si Alex Galmean, Instagram Collective Projections sunt doar cateva dintre proiectele fotografice prezentate in cadrul evenimentului.

In fiecare dintre locatii, vizitatorii vor putea primi o mini-brosura care contine o lista cu toate locurile de desfasurare a expozitiilor si un spatiu special desemnat pentru a colecta stampile de la fiecare loc vizitat, pe baza carora se va face accesul la petrecerea din Club Control, incepand cu orele 23:00. Brosura va putea fi descarcata si tiparita si de pe site-ul evenimentului www.noapteafotografiei.ro,  sectiunea Party.

“Stampilele colectate de vizitatorii la Noaptea Alba a Fotografiei  vor putea fi folosite in mai multe feluri: un numar de minim 3 stampile  va permite accesul la petrecere, un numar de 5 stampile asigura primirea unui premiu garantat la sosirea la petrecere, iar un numar de minim 10 stampile va asigura participarea la tombola organizata in Club Control si care are ca premiu un aparat foto Sony NEX 5RW, declara Laura Mihailescu, Community Manager Pixelpedia.

Mai multe detalii despre locatii, expozitii si program gasesti pe www.noapteafotografiei.ro!

Foto si info: Pixelpedia

PUBLISHED ON 26.06.2013

more in Newsroom