FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Nicoleta Chirica. Despre Iutta si conduri cu dor

Nicoleta Chirica. Despre Iutta si conduri cu dor

In aceasta primavara, brandul Iutta incepe un nou capitol de poveste, intitulat „Conduri cu dor”. Este vorba despre prima lor colectie urbana de incaltaminte, cu un design modern si broderii cu motive traditionale. Cu aceasta ocazie, am invitat-o pe Nicoleta Chirica, designer si fondator Iutta, sa ne vorbeasca despre linia de pantofi, despre conceptul inedit al evenimentului de lansare a acesteia, despre amintiri dragi, provocari si, nu in ultimul rand, despre lucrurile de care i se face dor atunci cand este departe de tara.

Nicoleta Chirica - IuttaPovesteste-mi despre drumul strabatut de la idee pana la concretizarea liniei de pantofi Iutta!
Noua linie de pantofi Iutta a luat nastere ca un raspuns firesc la nevoia de a continua sa readucem autenticul in contemporan si sa reinterpretam traditia. Ea vine totodata si in intampinarea celor care ne urmaresc si care ne-au intrebat mereu pe cand ne vom extinde si in aceasta directie. Astfel, condurii cu dor duc mai departe povestea liniei Dor de romanesc si aduc un suflu nou in zona fashion din Romania. Venim in peisaj cu inovatie, combinatii neconventionale, culoare si cautam sa inspiram un stil aparte, care sa reflecte toate caracteristicile unei personalitati puternice.

dorderomanesc
Care este una dintre cele mai mari provocari cu care te-ai confruntat pe parcursul acestui drum? 
Iutta a fost intotdeauna provocarea de a transforma un vis in realitate. Antreprenoriatul este o realizare in sine, pentru ca a crea un brand si a il creste permanent necesita multe sacrificii si multa determinare. La fel si fiecare colectie careia ii dam viata. De aceasta data, provocarea a fost cu atat mai mare cu cat am iesit din zona obisnuita de confort, am lucrat cu alte feluri de tipare si cu un al tip de design. De asemenea, pe parcursul acestui drum a fost foarte important sa gasim echilibrul perfect dintre confort si eleganta. Pasiunea pe care o avem pentru tot ceea ce facem ne-a ajutat sa trecem peste momentele de cumpana, din tot acest proces rezultand o linie diversa, versatila, presarata cu nuante vibrante.

Cum s-a conturat conceptul evenimentului de lansare a acestei colectii?
Fiecare colectie Iutta spune o poveste si transmite o stare. Prima noastra linie de incaltaminte, conduri cu dor, s-a conturat din culori si texturi inspirate din natura. Pentru a sustine conceptul, am apelat la elemente din universul eminescian, pe care le-am redat cu ajutorul atelierului NO NO NO intr-un concept organic, in care elementul central este mesteacanul. Decorul este practic o continuare naturala a colectiei, un mod de a o pune in valoare si de a da viata basmelor si poeziilor lui Eminescu, pe care le vom si continua prin invitarea participantilor de a-si scrie povestea la masina de scris in cadrul evenimentului.

Afis Padurea de argint FINAL
Cum definesti femeia Iutta?
Femeia Iutta iubeste romanescul in toate formele sale de manifestare, e pasionata de design si de tot ceea ce este autentic. Portretul purtatoarelor de doruri prinde si mai tare contur cu cat interactionam mai mult, de aceea evenimente ca acestea sunt o buna ocazie pentru a le cunoaste. Ne surprinde de fiecare data complexitatea lor, profunzimea emotiilor pe care le poarta in suflet, dar si autenticitatea de care dau dovada atunci cand se deschid si-si marturisesc dorurile.

Care este una dintre cele mai dragi amintiri traite alaturi de brandul fondat de tine?
Iutta are acum aproape doi ani, iar in tot acest timp am strans amintiri, emotii si sentimente care vorbesc despre ce inseamna sa dai viata unei pasiuni, sa crezi in tine si sa ai curaj. Feedback-ul primit de la purtatoarele noastre ne inspira si ne emotioneaza de fiecare data. “Voi, Iutta, ne faceti sa iubim dorul, desi el implica o absenta”sunt cuvintele unei purtatoare Iutta care sintetizeaza viziunea brandului si pe care le purtam de fiecare data in minte.

Cand esti plecata din tara, de ce anume ti se face cel mai dor?
Oricand plec din tara port dorurile alaturi de mine, fiind mereu insotita de o geanta Iutta. Acolo adapostesc cele mai de pret amintiri legate de plaiurile mele natale, de Moldova si de a sa caldura cu care te inunda chiar si numai atunci cand ii rostesti numele.

 www.iutta.ro si Facebook Iutta

Foto: Iutta

PUBLISHED ON 30.03.2015

more in Conversation Marks