PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Natalie Portman, imaginea noii mascara Diorshow New Look

Natalie Portman, imaginea noii mascara Diorshow New Look

Natalie Portman prezinta noua mascara Diorshow New Look, inspirata de formele voluminoase ale colectiei New Look pe care Christian Dior a realizat-o in 1947. Acest produs cu o formula revolutionara pentru gene creeaza un volum multi-dimensional, cu un efect dramatic, nemaiintalnit.

Culori spectaculoase, jocuri de umbre si lumini si gene voluminoase, arta metamorfozei reprezinta semnatura lookurilor de pe podiumurile Dior. Ochii sunt electrizanti, evidentiati de gene extravagante si de concepte cromatice nonconformiste.

In 1947, prima colectie a lui Christian Dior a revolutionat complet codurile din vremea sa cu formele sale de inspiratie florala, prin culorile bogate si fustele largi. In contrast cu rigurozitatea anilor ’40, stilul New Look a pus bazele celor trei piloni de neclintit la infiintarea Casei Dior: dorinta de a revolutiona conventiile inradacinate, abilitatea de a transforma si de a omagia frumusetea femeilor si a lookului acestora, si, in final, utilizarea unor cantitati extravagante de material pentru a crea forme noi, cu un volum uimitor. Diorshow New Look s-a inspirat la randul sau din aceste valori.

In 2002, Dior a lansat Diorshow, prima mascara Dior influentata direct de tehnicile profesioniste ale artistului de makeup. Cu pensula sa speciala pentru alungire XL, Diorshow  creeaza un volum exploziv pentru un look uimitor pe podium. Acesta a fost doar inceputul. Astazi, Diorshow New Look vine sa revolutioneze makeup-ul genelor construind un New Look infinit. Nascut din combinarea unei pensule originale si a unei formule de tratament ser de inalta precizie, noua mascara mareste volumul fiecarei gene in parte. Are o capacitate extraordinara de a mari ochii, indiferent de marimea acestora, dar si de lungimea lor.

Pana pe 29 februarie, Dior te invita sa testezi noua mascara indrumata de ambasadorii sai.

  • In fata  magazinului SEPHORA din Plaza Mall, (podium pe culoar)
  • In fata magazinului SEPHORA din Mall Vitan (podium pe culoar)
  • In fata magazinului  DOUGLAS din Mall Baneasa Shopping City (podium pe culoar)

Zilnic in intervalul orelor :
Luni- Vineri  de la 16:00 – 20:00
Sambata- Duminica:13:00-19:00

Foto: Dior
Video via Youtube.com

 

PUBLISHED ON 24.02.2012

more in Newsroom