WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Natalie Portman, imaginea noii mascara Diorshow New Look

Natalie Portman, imaginea noii mascara Diorshow New Look

Natalie Portman prezinta noua mascara Diorshow New Look, inspirata de formele voluminoase ale colectiei New Look pe care Christian Dior a realizat-o in 1947. Acest produs cu o formula revolutionara pentru gene creeaza un volum multi-dimensional, cu un efect dramatic, nemaiintalnit.

Culori spectaculoase, jocuri de umbre si lumini si gene voluminoase, arta metamorfozei reprezinta semnatura lookurilor de pe podiumurile Dior. Ochii sunt electrizanti, evidentiati de gene extravagante si de concepte cromatice nonconformiste.

In 1947, prima colectie a lui Christian Dior a revolutionat complet codurile din vremea sa cu formele sale de inspiratie florala, prin culorile bogate si fustele largi. In contrast cu rigurozitatea anilor ’40, stilul New Look a pus bazele celor trei piloni de neclintit la infiintarea Casei Dior: dorinta de a revolutiona conventiile inradacinate, abilitatea de a transforma si de a omagia frumusetea femeilor si a lookului acestora, si, in final, utilizarea unor cantitati extravagante de material pentru a crea forme noi, cu un volum uimitor. Diorshow New Look s-a inspirat la randul sau din aceste valori.

In 2002, Dior a lansat Diorshow, prima mascara Dior influentata direct de tehnicile profesioniste ale artistului de makeup. Cu pensula sa speciala pentru alungire XL, Diorshow  creeaza un volum exploziv pentru un look uimitor pe podium. Acesta a fost doar inceputul. Astazi, Diorshow New Look vine sa revolutioneze makeup-ul genelor construind un New Look infinit. Nascut din combinarea unei pensule originale si a unei formule de tratament ser de inalta precizie, noua mascara mareste volumul fiecarei gene in parte. Are o capacitate extraordinara de a mari ochii, indiferent de marimea acestora, dar si de lungimea lor.

Pana pe 29 februarie, Dior te invita sa testezi noua mascara indrumata de ambasadorii sai.

  • In fata  magazinului SEPHORA din Plaza Mall, (podium pe culoar)
  • In fata magazinului SEPHORA din Mall Vitan (podium pe culoar)
  • In fata magazinului  DOUGLAS din Mall Baneasa Shopping City (podium pe culoar)

Zilnic in intervalul orelor :
Luni- Vineri  de la 16:00 – 20:00
Sambata- Duminica:13:00-19:00

Foto: Dior
Video via Youtube.com

 

PUBLISHED ON 24.02.2012

more in Newsroom